עדכון חרמון - sj1000 & Mobius action cam
אחרי שהשתמשתי ב-Mobius action cam כמצלמת קסדה וה-SJ1000 כמצלמת מוט
ניתן לומר שהם עברו את המבחן בהצלחה רבה, איכות צילום גבוהה מאוד שכידוע משתווה ויותר לגו-פרו ושאר ה-ACTION CAM בשוק.
ב-MOBIUS צילמתי במשך שעה סה"כ, נפח שתפס 6.3GB
את מבחן החרמון הן עברו, נראה מה קורה במבחן חו'ל כאשר הטמפ' נמוכות יותר.
הקייס שהכנתי ל-MOBIUS סיפק את הסחורה ותפקד בצורה טובה מאוד.
הקייס של ה-SJ1000 שהוא אטום למים לא סיפק את הסחורה מבחינת סאונד, נראה לי שאעשה בו חור כדי לאפשר
העברת סאונד טובה יותר ובכך אבטל את היכולת האמפיבית שלו.
אחרי שהשתמשתי ב-Mobius action cam כמצלמת קסדה וה-SJ1000 כמצלמת מוט
ניתן לומר שהם עברו את המבחן בהצלחה רבה, איכות צילום גבוהה מאוד שכידוע משתווה ויותר לגו-פרו ושאר ה-ACTION CAM בשוק.
ב-MOBIUS צילמתי במשך שעה סה"כ, נפח שתפס 6.3GB
את מבחן החרמון הן עברו, נראה מה קורה במבחן חו'ל כאשר הטמפ' נמוכות יותר.
הקייס שהכנתי ל-MOBIUS סיפק את הסחורה ותפקד בצורה טובה מאוד.
הקייס של ה-SJ1000 שהוא אטום למים לא סיפק את הסחורה מבחינת סאונד, נראה לי שאעשה בו חור כדי לאפשר
העברת סאונד טובה יותר ובכך אבטל את היכולת האמפיבית שלו.