עדכון חרמון - sj1000 & Mobius action cam

rendbend

New member
עדכון חרמון - sj1000 & Mobius action cam

אחרי שהשתמשתי ב-Mobius action cam כמצלמת קסדה וה-SJ1000 כמצלמת מוט
ניתן לומר שהם עברו את המבחן בהצלחה רבה, איכות צילום גבוהה מאוד שכידוע משתווה ויותר לגו-פרו ושאר ה-ACTION CAM בשוק.
ב-MOBIUS צילמתי במשך שעה סה"כ, נפח שתפס 6.3GB
את מבחן החרמון הן עברו, נראה מה קורה במבחן חו'ל כאשר הטמפ' נמוכות יותר.

הקייס שהכנתי ל-MOBIUS סיפק את הסחורה ותפקד בצורה טובה מאוד.
הקייס של ה-SJ1000 שהוא אטום למים לא סיפק את הסחורה מבחינת סאונד, נראה לי שאעשה בו חור כדי לאפשר
העברת סאונד טובה יותר ובכך אבטל את היכולת האמפיבית שלו.
 

sgebay

New member
עוד כמה שאלות

שכרת ציוד או שהבאת איתך? אם שכרת אז איפה?
איך היו התורים - בכניסה לאתר, ועל המסלולים
האם השלג החזיק מעמד גם אחר הצהרים או שהיה סלאש
מתי הגעת ומתי הלכת ואיך היה הפקק בחזור
תודה
 

rendbend

New member
ציוד אישי שלי

משעה שש בבוקר היה פקק בכניסה אבל נכנסנו עד לאתר עצמו ללא הסעות אוטובוסים.
היה שלג טוב גם בצהריים, פה ושם קצת דביק אבל בכללי לא מורגש.
חתכנו כבר בשתיים ככה שלא היו פקקים.
 

norco

New member
מברוק על פתיחת העונה

בהחלט עניין אותי לדעת איך המוביוס תתפקד בתנאים קרים(למרות שהיה דיי חם להבנתי בחרמון)
אשמח אם תוכל לשתף את הפורום וגם אותי באיך שפצרת את הקייס, הזמנתי בדיוק כזה ואשמח לקבל הכוונה\הוראות.


תודה רבה, ופאודר שמח!
 

norco

New member
את הקייס קניתי, ומהתמונות קשה קצת להבין....

אשמח אם תוכל להעלות מספר תמונות נוספות של הקייס כדי שאוכל להבין יותר מקרוב מה בוצע, תודה!
 

norco

New member
תודה על התמונות, שאלה קטנה...

האם ניסית לצלם ב-720p 60fps?

הבנתי שיותר פריימים לשניה עדיף לתנועה מהירה\צילום ספורט, אבל הבנתי שהזווית ממש צרה.

בכל אופן על מה אתה ממליץ?

תודה!
 

norco

New member
יש מייצבי תמונה תוכנתיים...

עושים עבודה ממוצעת, אבל זה עדיין יותר טוב מוידאו מלא רעידות

הנה דוגמא לstabalizer המובנה של יוטוב:

http://www.youtube.com/watch?v=ObIDTfso5sg

אני מניח שאותו דבר קיים בתוכנות עריכה כאלו ואחרות.
 

karpe

New member
מה עשית בסוף עם אספקת מתח ?

צילמת שעה על הסוללה הפנימית עד שהיא מתה ?
איך תפעלת אותה ? התחלה והפסקת הקלטה ידנית ?
לא נראה לי מאד נוח..בטח לא עם כפפות סקי וכשהיא במארז.
 

itamo

New member
לעשות סקי בארץ חצי מדברית כמו ישראל זה לא זול

בערך 400 שקל ליום (ועוד איזה 30 שקל לפיתות עם לבנה במג'דל)

תבדוק כאן בדיוק כמה זה עולה לפי הצרכים שלך

hermonski.co.il/he-visitors-pricelist.html
 

rendbend

New member
הסוללה הפנימית מחזיקה שעה וחצי ויותר

בתנאים רגילים, לא הייתי צריך לחבר עדיין
סוללה חיצונית.
מאוד נוח לתפעל אותה בתוך הקייס המאולתר,
לחיצה הפעלה, לחיצה נוספת כיבוי.
 

איל שחר

New member
בחנתי אתמול, לראשונה בשלג, את הגופו 3+ שחורה

לפני תחילת כל גלישה הדלקתי אותה והפעלתי הקלטה ואז, בהגעה לרכבל למטה, עצרתי הקלטה וכיביתי אותה.
סך הכל כ- 70 דקות הקלטה, 14.6 גיגה באיכות 1080 במהירות מירבית (60 תמונות לשניה נדמה לי אולי קצת פחות, לא זוכר כרגע)
הסוללה שמספיקה לשעה וחצי החזיקה ללא בעיות. (הבאתי איתי עוד 3 סוללות...)
הסרטים נראים בסדר, ראיתי רק קצת אתמול.

ואז, כשחזרתי לאוטו ורציתי לנתק את המחבר מהקסדה בשתי אצבעות, הפתעה! הפלסטיק של המחבר שנכנס לתושבת המודבקת על הקסדה - נשבר.
אצל היבואן אמרו לי היום "אה, כן, זה קרה גם לאחרים. כדאי שתקח עתך מחברים נוספים. תאבטח אותה לקסדה".
מצלמת "אקסטרים שעמידה בהתרסקויות וטמפ' קיצוניות" כבר אמרנו?
 

gal9218

New member
תנסה לכתוב לגו פרו העולמית

זה שיש מייבא ישראלי רשמי לגו פרו זה נחמד והכל אבל הבעיה בו היא שהוא עדיין ישראלי.
אני מניח שלזה ציפית עם ההזמנה של המטען סוללות

בכל מקרה, שמעתי על כאלה שקרה להם וגו פרו העולמית פיצתה אותם.
אז שווה לך לנסות, זה בטוח לא יזיק
 

skiguy

New member
תדרוש החלפה

גלשתי שנה שעברה עם גופרו 2 שבוע בואל תורנס. אינספור הכנסות והוצאות לקסדה. לא נשבר. היבואן מוכר אותך בסיפורי סבתא כאילו זה בעיה של כולם (צרת רבים - נחמת ...). תדרוש החלפה. למה שהוא לא יקח מחבריו היבואנים תופסן חדש ויתן לך?
הסתכלתי על חוות דעת על המוצר באמזון. לא חסרות תלונות. אבל אף אחת לא הזכירה שבירה של התופסן. לכן טענת המוכר כאילו זו בעיה נפוצה נראית לי תמוהה.

http://gopro.com/support/articles/warranty-information
 
למעלה