עדכון ה
הגיעה וגם קיטור

נעמולה

New member
עדכון ה../images/Emo219.gif הגיעה וגם קיטור

(לא, לא על החבילה - היא הייתה מדהימה - תודה ענקית לגורבי) עומר מיום שני עם חום גבוה, צינון ושיעול של מעשן כבד וסדרתי. הרופא ביום שני בבוקר אמר שזה משהו וירלי (התשובה הקבועה והלא מקובלת עלי) אבל ביום שלישי זה הלך והחמיר והמזג אויר לא הוסיף לזה כך שהתעקשות שלי הובילה לביקור נוסף אצל הרופא ולצילום ראות (מי אמר אסרטיבית ולא קיבל). הרופא טען הפעם שיש איזושהי דלקת, לא בריאות אבל אני עדיין לא רגועה. היום כבר יום חמישי עדיין חום גבוה שלא לדבר על שביתת רעב מוחלטת מיום שלישי. היום כבר הגיעו מים עד האוזניים...ביקור אצל הרופא המלאך שלנו שהיה בתמונה ולא ראה סיבה מיוחדת לביקור, והתעקשות שלי לספירת דם גילו שלילד יש דלקת בדרכי נשימה ודלקת אוזניים בשתי האוזניים. אני תשושה בעיקר נפשית ממצבו הפיזי וממצב רוחו הירוד ומזה שכנראה צריך להיות קרציות כדי לגלות מה יש לילדים ולקבל טיפול הולם ובמחיר יקר מאוד של ביקור פרטי + בדיקת דם פרטית. בערב יש לי תור לרופא ילדים בקופת חולים ואני הולכת להגיד לו מה דעתי על הטיפול שלהם. תודה למי שהגיעה עד הלום, זה ארוך, אבל גם 4 ימים בבית עם ילד עם חום גבוה זה ימים ארוכים, ארוכים מאוד.
 

happy

New member
נעמולה אני המומה

אחרי שלושה ימים עם חום לא שלחו את עומר לספירת דם? אצל הרופא של ליהי זה הנוהל. למרות שבפעם האחרונה שהיתה לליהי דלקת גרון הרופא נתן לה אנט' מיד ולא חיכה לעשות אפילו משטח גרון. אני לא יודעת אם זה היה חכם. אבל הוא נבהל שהוא ראה את הגרון שלה.. אני לא מבינה למה את צריכה עוד ללכת שוב לקופת חולים? עומר קיבל אנט'? מקווה שתרגישו טוב מהר מהר מהר.
 

נעמולה

New member
אני צריכה אישורים לעבודה ולגן...

וגם להמיר מרשם פרטי במרשם של קופת חולים. פעם הרגשתי לא נוח לבקש היום אני אורמת להם שהוא מטופל פרטי אבל אני רוצה שזה ירשם בתיק שלו ולקבל מרשם של חבר קופת חולים.
 

ariane

New member
מסכן קטן

אבל יש לציין ששעננות של הרופאים פה ידועה. עדן כבר חצי שנה משתעלת כמו מעשנת כבד כבד מאוד. כל ביקור אצל הרופא נגמר ב:"הכל בסדר גמור". אז למה הילדה שלי משתעלת כל הזמן?? אה?? בינתיים התרגלתי לעניין ואני מקווה שמצבה ישתפר באוויר הפחות מזוהם בבלגיה. ואגב רופא פרטי לא עזר לי. הוא נתן לי טיפול בנוו שמבר ועדן הקיאה כל לילה עד שהפסקנו עם זה. המזל שלי שכל זה לא מפריע למצב הרוח הטוב של עדן ובעיקר אין לה חום. אני מקווה שעומר ירגיש טוב מהר מהר. נשיקות
 

קטיה 007

New member
אני הייתי מחליפה

רופא בקופה לנו יש רופאה מדהימה שלא מהססת לבדוק כל דבר תרגישו טוב
 
למעלה