עדי 4 ו- ARCH2

חני ב

New member
עדי 4 ו- ARCH2

סקרנית: 1. עדי, איך עבר היום עם אמיר? את חייבת ספורים. 2. ARCH, כמה מתנות קיבלת??
 

עדי 4

New member
עדכונים מיום הולדתו של אמיר

אתמול בלילה קשטתי את סלון הבית בבלונים
ושלטים עם ברכות לאמיר, כתבתי לו שיר/ברכה והנחתי לו ליד המיטה. בבוקר,בעזרת טל( בת השנה ו4 חודשים) הערתי אותו והיא נתנה לו מתנה על הראש
. הוא פתח ונורא שמח והתרגש מאד
. לא יאומן,תוך שתי דקות הוא יהיה כבר לבוש ורץ לסלון וגילה את הבלונים. הוא ניגש וחיבק אותי ונתן נשיקה
. אח,זה היה שווה הכל. היום הוא חגג בכיתה יום הולדת,הביא כדורי שוקולד והפתעות וכולם היו מבסוטים. בערב,אבא שלו חזר מחו"ל
והביא לו עוד ימבה מתנות. לדעתי אמיר נהנה מאד היום. המשך החגיגות יהיה בשבוע הבא, נחגוג מסיבת יומולדת משותפת לאמיר,אחותו שיר ואבא שלהם במסעדה, ובשבת נחגוג בארוחה חגיגית עם המשפחה. שירבו שמחות, אצלנו משנכנס שבט מרבים בשמחה. איזה חודש כיפי זה
 

חני ב

New member
נשמע "נקרא" כיף אמיתי

ומה אמא של חתן היום הולדת קיבלה מתנה???
 

עדי 4

New member
מה קבלתי מתנה?

מאמיר,חיבוק ונשיקה שזה המון. ומיואב,בושם ,חיבוק ,נשיקה ו....
 

חני ב

New member
התכוונתי כמובן מיואב ../images/Emo23.gif

ועכשיו איפה ARCH?? נעלמה לי היום? קיבלה ממני מה שרצתה והלכה.
 

ARCH 2

New member
איזה מעליבה ../images/Emo10.gif../images/Emo5.gif../images/Emo10.gif../images/Emo5.gif

אמרתי שאני אהיה קצת בפורום. עניתי לך בנוגע לבייביסיטר. אז ככה בבוקר הסתובבתי במתחם שפיים, אח"כ ארוחת צהרים אצל ההורים ובארבע נסיעה לשדה התעופה להביא את הגולש שלי. קיבלתי שתי חולצות מהממות (איטליה או לא?!), קרמים לפנים שאני אוהבת, גבינות מצויינות (חוץ מפרמזן על הפסטה, אני לא אוכלת אף גבינה, אבל שיהיה...). הנסיעות של בעלי די תכופות, אז אני מעדיפה שלא יביא לי כל פעם, אלא אם נגמר לי בושם או משהו שבאמת אני צריכה. חוץ מזה - קיבלתי אותו - שזה הכי שווה!!! והוא קם למאיה בבוקר - יותר מזה???
 

ARCH 2

New member
מאאאאאאאאאאאוד

העיקר שאני לא צריכה לשמוע על זה יותר
. אבל הוא אמר שהיה נהנה יותר אם הייתי איתו (טוב נו - או אם החבר´ה שלנו היו מצטרפים גם
).
 

*אתוש*

New member
ענת העיקר שהוא חזר בשלום

לא חולה עם כל הקוררררררררר ששם תהני מהחולצות ומהקרמים
 
עדולההההההההה מזל טוב ענקי

לאמירוש הגדול! לא ידעתי בכלל שיש לו יומולדת. המון נשיקות!
 
למעלה