עדכונים מיום הולדתו של אמיר
אתמול בלילה קשטתי את סלון הבית בבלונים
ושלטים עם ברכות לאמיר, כתבתי לו שיר/ברכה והנחתי לו ליד המיטה. בבוקר,בעזרת טל( בת השנה ו4 חודשים) הערתי אותו והיא נתנה לו מתנה על הראש
. הוא פתח ונורא שמח והתרגש מאד
. לא יאומן,תוך שתי דקות הוא יהיה כבר לבוש ורץ לסלון וגילה את הבלונים. הוא ניגש וחיבק אותי ונתן נשיקה
. אח,זה היה שווה הכל. היום הוא חגג בכיתה יום הולדת,הביא כדורי שוקולד והפתעות וכולם היו מבסוטים. בערב,אבא שלו חזר מחו"ל
והביא לו עוד ימבה מתנות. לדעתי אמיר נהנה מאד היום. המשך החגיגות יהיה בשבוע הבא, נחגוג מסיבת יומולדת משותפת לאמיר,אחותו שיר ואבא שלהם במסעדה, ובשבת נחגוג בארוחה חגיגית עם המשפחה. שירבו שמחות, אצלנו משנכנס שבט מרבים בשמחה. איזה חודש כיפי זה