עדי ותופס עוגב!!!!!!

עילית33

New member
ברוך שובך מר עוגבי!!

תודה שחסכת לנו את עוגמת הנפש... בכל מקרה- טוב לראות שחזרת.. ואיפה עדי????
 
עדי

מתנצלת ומתטערת מעומק הלב. תהפוכות משמעותיות בחיי מביאות אותי לכל מיני מקומות ללא אינטרנט... בשבוע הבא אני שוב נעלמת לכם, אבל פחות, אני אהיה בסן פרנסיסקו משבת עד יום חמישי... אבל יהיה לי מחשב לפחות במשך היום. שוב עם כולם הסליחה שפספסתי את הבלגן.
 
למעלה