חבל
קודם כל גם התלוננתי שהוא גרם לי להיראות טוב. אדם כבר לא יכול ליצור לעצמו תדמית בעולמינו האכזר. ובמחשבה שנייה הוא הפגין יכולת גבוהה של גזור והדבק בהודעה זו שלו שנמחקה (הוא גזר מהודעות של אחרים, הדביק ואז הגיב בשלל נאצות). ובמחשבה שלישית, אפילו הנאצות שלו היו ברמה נמוכה למדי. מה קרה לבן בליעל, בן כלאיים או משהו דומה. ואגב זכיתי למחמאה שאני אנטיפת שמנסה להידמות לאיינשטין (לאלה מכם שהחמיצו את האימייל). אולי בשיער.