עדיין מאמינים?

אדטו

New member
עדיין מאמינים?

הרשות: לא מוכנים להפסקת אש זיני ייפגש הערב עם ערפאת ויעביר לו מסר שישראל "רצינית" בכוונתה ליישם את טנט ומיטשל. שרון אמר לזיני שהוא מוכן לחידוש המו"מ המדיני, אם תוכרז הפסקת אש. אבל ברשות אומרים: הפיגועים מניבים תוצאות; איננו מעוניינים בהפסקת אש -YNET בטח גם זה לא ישכנע אותכם
 
לא, אני דווקא השתכנעתי!

אין עם מי לדבר! כעת נותרה רק תהייה אחת במוחי: האם הפתרון הסופי הוא טרנספר או ג´נוסייד? מה יעיל יותר? (מישהו אמר נאציזם? שמאלנים שואיסטים!)
 

.המוסד

New member
הפיתרון הוא חיסול הרשות

טרנספר? גנוסייד? מה דעתך על אוטונומיה לא חמושה?
 
ועידוד הגירה לירדן...

(לא טרנספר! מענקים, עידודים למינהם... פתיחת השערים לכיון אחד בלבד) בירדן, למי שלא זוכר, 70% תושבים פלסטינאים...
 
להזכירכם

השליט בירדן לא ממש מת על הפלשתינים גם ככה יש לו מספיק כאלה אם הוא יסכים למשהו זה לחהיפטר מהם אוי חבל שזה לא מישטר דמוקרטי
 
המשטר בירדן הוא

טעות חמורה של הממשל הבריטי... בירדן 70% פלסטיניאים, השלטון שם הוא בדוואי או משהו כזה, ושומר את הפלסטינאים תחת דיקטטורה לא נחמדה בכלל (מצבם של הפלסטניאים שם עלוב לאין שיעור ממצבם של הפלסטינאים אזרחי ארץ ישראל, שחיים מאוד טוב. ויעידו כל המסתננים משם לשטחי הארץ) כמו שאמרתי קודם... שיבנו לעצמם מדינה שם.
 

אדטו

New member
אני חושב

שצריך לתת להם לא רק רובים (תודה רבין פרס וביילין) אלא גם אף 16 ואיזה טיל אטום או שתיים הרי הם כל כך עזרו לנו שנתתם להם את הרובים נכון? בכלל מאז אוסלו אני חי בגן עדן אין פגועים הכל שקט אוסלו היה רעיון גדול פשע? מי אמר על אוסלו פשע
 

אדטו

New member
מה רע בטרנספר?

נמאס לי כבר מאנשים שטופי מוח שאומרים על הצבא של המדינה שלהם פושע מלחמה ונאצי מאור (או איך שקוראים לך) אתה איפה הייתה עכשיו בלעדי הצבא הכובש והנאצי שלנו? רמז-לא בגן עדן איך אפשר להשוות בין הרג של היהודים בשואה שלא עשו כלום לגרמנים לעומת המחבלונים שהולכים להתאבד ולהרוג 30 איש הפיתרון נורא פשוט או שאתם נשארים בלי טרור או שאתם עפים מפה הבחירה שלכם
 

.המוסד

New member
ולאן תעיף אותם?

לירדן? תמוטט את ירדן? אתה בוודאי יודע שירדן היא למעשה נכס ממעלה ראשונה שמגן על החזית המזרחית שלנו
 
אני יודע,

אבל היא גם דיקטטורה מכוערת. חוץ מזה, אני חושב שעדיף סכנה בחזית המזרחית שלנו, מאשר סכנה בתוך הבית, כמו עכשיו
 
אגב,

רעיון הפלת המשטר בירדן ע"י הקמת מדינה פלסטינאית שם היא לא רעיון שלי, אלא של תא"ל אפי איתם - איש צבא (עד עכשיו) שבוודאי מכיר את המצב מצויין. (אגב, שמעתי שיחה שלו במוצאי שבת שעברה. מרתק. לא מסכים איתו, או עם הדרך שהוא מציע, למרות שאני מסכים עם נקודות, אבל עדיין... מרתק:)
 

dorrn

New member
לא בדיוק...

אם אני לא טועה,שרון כבר חשב על זה כמה עשרות שנים לפניו.
 

אדטו

New member
כן...

מה אכפת לי שירדן תתמוטט? יותר טוב שאנחנו נתמוטט? אם אתה חושב שיש לנו שלום עם ירדן אתה חי בסרט הדבר שהכי קרוב לשלום זה מה שיש עם מצרים וגם זה כבר על הפנים את הערבים צריך להעיף לירדן סוריה מצרים וכל שאר המקומות היפים האלה
 

yyzz

New member
אנשים שמדברים ככה הם אנשים עוורים

שרואים רק מטר קדימה ורק עד גבולות המדינה! הם שוכחים שיש עוד עולם עם 6 מיליארד אנשים ושיש עתיד! הפלת ירדן=מלחמה של כל מדינות המזה"ת וחצי האי ערב נגד ישראל- כולל מצרים! זה מה שאנחנו רוצים? אם לפחות 1.5 מיליארד אנשים בארה"ב ואירופה הבינו שהפתרון היחיד הוא יציאה מהשטחים, זה למה 2.5 מיליון לא מצליחים להבין? וכן, רק 2.5- השאר שייך לשמאל (אני מרשה לכם לומר שאני אופטימי..., פשוט כולם היו מאוכזבים מברק ולכן עלה פושע מלחמה לשלטון...)
 

אדטו

New member
פושע מלחמה מה?

מי שפושע מלחמה זה רבין למה הוא הביא את אוסלו ורבין קיבל את העונש מאלוהים גם פרס וביילין אני מאמין שלא ייצאו נקיים ממה שעשו לנו כנל ברק שנכון שהוא היה החייל הכי טוב אבל בתור ראש ממשלה הוא כמעט סיים את המלאכה של היטלר
 
קצת נסחפת, לא?

אני לא חושב שההשמצות שלך שוות משהו. בכל מקרה, בתגובה לyyzz אני לא חושב שהפלת ירדן תגרור את האזור למלחמה... למה שזה יקרה? אנחנו לא נכנס לשם בכוח. בקשר למליארדים של אנשי העולם שהבינו שאנחנו צריכים לצאת מהשטחים... הם לא חיים פה. ההסתכלות שלהם שונה בהחלט, וגם לא ממש איכפתית... אתה באמת חושב שלאמריקאי הממוצע, שלא יודע איפה נמצאת ישראל על המפה, לא קרא שום דוחות בטחוניים וניזון רק ממה שמאכילים אותו כלי התקשורת וההסברה יש באמת מושג? אתה באמת חושב שמילארדי האנשים בארה"ב באמת יודעים מה הולך פה? אתה חושב שאיכפת להם מהאינטרסים של ישראל? ההבנה שלהם לא מחייבת אותי בגרוש. אנחנו מדינה עצמאית ריבונית. יותר *מחצי* מהעם היהודי היושב בארץ הקודש חושב ככה. אני לא מבין למה מיעוט קטן של קיצונים שמלאנים עדיין לא קלט מה שכל כך הרבה אנשים קלטו כבר מזמן. ממשיכים בדרך שלכם... הולכים ישר עם הראש בקיר... לא מכירים בשום טעות שעשיתם... בהה... חסידי המחשבה החופשית... ובקשר ל"פושע המלחמה" אריק שרון... אולי תוכל להגיד לי באילו פשעים מדובר? כי אני ממש לא הבנתי למה הוא ראוי לכינוי הזה.
 

yyzz

New member
לפחות הם ניסו להגיע לשלום עם שקט

בעוד שרון מנסה רק להרוג אנשים במלחמה!
 
למעלה