אפקט ונטורי
New member
עגינה בפולינום
לאחרונה, אני לא רואה כלי שיט שעוגנים בפולינום, גם לא בסופי השבוע.
האם מישהו יודע על שינוי במדיניות האכיפה בעניין ?
ככל שאכן אוסרים על עגינה במקום, מישהו מהחיפאים יכול להמליץ על אתרים חלופיים באזור מפרץ חיפה ?
תודה מראש, וחג שמח
לאחרונה, אני לא רואה כלי שיט שעוגנים בפולינום, גם לא בסופי השבוע.
האם מישהו יודע על שינוי במדיניות האכיפה בעניין ?
ככל שאכן אוסרים על עגינה במקום, מישהו מהחיפאים יכול להמליץ על אתרים חלופיים באזור מפרץ חיפה ?
תודה מראש, וחג שמח