עגינה בפולינום

עגינה בפולינום

לאחרונה, אני לא רואה כלי שיט שעוגנים בפולינום, גם לא בסופי השבוע.
האם מישהו יודע על שינוי במדיניות האכיפה בעניין ?
ככל שאכן אוסרים על עגינה במקום, מישהו מהחיפאים יכול להמליץ על אתרים חלופיים באזור מפרץ חיפה ?

תודה מראש, וחג שמח
 

danielia1

New member
כי זו לא העונה. יש טווח עגינה חדש. 350 מ מפתח

הפולינום. אין מקום אחר . כשיש צפוניות המקום לא נעים.
 

zina71955

New member
בינתיים נשאר לנו רק המעגן על יד אי הזבובים

בעכו. או במזג אוויר שקט 350 מטר משובר הגלים של הפוליניום. חג שמח
 
למעלה