עברתם את הגבוווול

עברתם את הגבוווול

עברתם את הגבול פגעתם באנשים מסוימים סתם צדקתי כשהתכוונתי לפרוש לא חוזר לפה עד שאתם מתנצלים ותשימו לב מה עשיתם ולמה בעצם? כדי לנפח לעצמכם את האגו? כדי להיות עם אנשים בגילכם? לא חוזר עד שתתנצלו בפני שניקו לא חוזר עד שהיא חוזרת
 
למעלה