קארל מארקס
New member
עברתם את הגבוווול
עברתם את הגבול פגעתם באנשים מסוימים סתם צדקתי כשהתכוונתי לפרוש לא חוזר לפה עד שאתם מתנצלים ותשימו לב מה עשיתם ולמה בעצם? כדי לנפח לעצמכם את האגו? כדי להיות עם אנשים בגילכם? לא חוזר עד שתתנצלו בפני שניקו לא חוזר עד שהיא חוזרת
עברתם את הגבול פגעתם באנשים מסוימים סתם צדקתי כשהתכוונתי לפרוש לא חוזר לפה עד שאתם מתנצלים ותשימו לב מה עשיתם ולמה בעצם? כדי לנפח לעצמכם את האגו? כדי להיות עם אנשים בגילכם? לא חוזר עד שתתנצלו בפני שניקו לא חוזר עד שהיא חוזרת