עברית ל- DELL AXIM X50

wisniak

New member
עברית ל- DELL AXIM X50

שלום, רציתי לדעת איזו עברית עובדת טוב יותר עם ה- X50 הרגיל. לידיעה, היום הייתי ב- PDASTORE וראיתי שיש בעיה עם העברית של אירון בדגם ה- X50V. בכל אופן, אני מבקש לברר לגבי ה- X50 הרגיל. תודה.
 

אמנון כ

New member
איזו בעייה יש ל-X50V עם עברית?

בדיוק קיבלתי במתנה את ה- X50V ואני רוצה לקנות לו עברית. אשמח אם תפרט בנושא בעיית העברית שיש לו. תודה!
 

wisniak

New member
עברית ל- X50V

אתמול ראיתי את המכשיר ב- PDASTORE, עם עברית של אירון. "המקלדת" מתכווצת לצד שמאל למעלה בחלון בו היא אמורה להיות מוצגת, והיא מכווצת, וחלק מהאותיות הפוכות. משיחה עם בחור שם (לא זוכר את שמו) שהציג לנו את המכשיר, הוא הבטיח שהנושא בטיפול מול אירון. לא ציין לו"ז.
 

federbar

New member
יש לזה פתרון מעשי...

בדמות המקלדת של רסקו שתומכת בעברית ובVGA.
 

wisniak

New member
מעשי מעשי, אבל זה מחייב הוצאה נוספת

וגבוהה.... מקלדת פרקטית רק למי שמקליד הרבה (נניח בגלישה). למי שרוצה לעבוד ב- OFFICE זה במילא לא פרקטי, שכן POCKET OFFICE אינו תומך בסימני עריכה, אינדקסים, טבלאות ועוד (יקבל מענה ב- WM2005). אבל השאלה שלי עדיין בתוקף - מה קורה עם העברית במכשירים שאינם VGA?
 

federbar

New member
קצת סדר בדברים...

המקלדת פותרת את אותן בעיות שמנית בX50V. ניתן להשתמש בגרסת נסיון ל30 יום בתקוה שעד אז הענין יסודר. ובאשר לפוקט וורד ונוחות הקלדה אני משאיר את הבמה פתוחה לshed vs. cookie2.
 

A2E

New member
לדעתי כבר כתבתי את זה בפורום

אבל בכל מקרה: התייחסות אירון לנושא (קיצצתי קטעים לא רלוונטים מההודעה): תודה לך, עדיין לא שחררנו את גרסת העברית המותאמת לעבודה עם מכשירי VGA כדוגמת המכשיר שברשותך. עת היות הגרסה המיועדת למכשירי VGA זמינה, אנו נשמח לשלוח אליך עדכון באמצעות הדואר האלקטרוני. אז תוכל להתקין את גרסת ההתנסות שלנו ולהתרשם מהתמיכה טרם ביצוע הרכישה. קשה לנו להתחייב, עם זאת לא מדובר בטווח זמן ארוך מעבר למספר שבועות. והתייחסות PDAC לנושא: היי, נכון לעכשיו אין גירסה למכשירים שעובדים עם VGA תוכנת העברית עולה 380 ש"ח כולל מע"מ, ואפשר לרכוש אותה דרך הטלפון או ישירות מכאן. בברכה, צוות PDAC ובלי קשר, אולי כאן המקום לציין שתגובה מאיירון התקבלה תוך פחות מ12 שעות (זה נשלח מאוחר בלילה) ומPDAC לקח כ5 ימים
 

wisniak

New member
אבל אני שואל ע לX50 רגיל, לא VGA...

האם יש יסוד להניח שמכשיר שעובד עם SE ואינו VGA, יעבוד עם העברית של אירון (או PDAC), בדומה ל- X30 למיניהם (שאינם VGA)? או שעדיף לא להניח הנחות ולהמתין לווידוא תאימות? דרך אגב, DELL ישראל טרם מוכרים את סידרת X50 כי הם ממתינים לאישור משרד התקשורת (אני מניח - אישור ל- BT ו- WIFI). זו כנראה הסיבה שהם רק מפרסמים את המכשירים באתר שלהם והם טרם זמינים למכירה שם..... וזו כנראה הסיבה העיקרית לכך שספקי העברית טרם בדקו רשמית את העברית עם המכשירים..... כאמור, אירון הפנו אותי ל- PDASTORE. אני ממש לא מבין את הגישה הזאת. במקום לקחת אחריות על המוצר שלהם - הם מפנים אותי לצד ג'? לפי שיטתם, מי יהיה אחראי על באגים בעברית? אירון?
 

1SAGI

New member
AXIM X50V ?????

היי קראתי בעיון את הדיון על נושא עברית ורציתי לשאול אני מעוניין לקנות את ה PDA של DELL השיקול שלי הוא בין ה X30 עם המעבד 624 או ה X50 או ה X50V. אני מבין שיש בעייה עם נושא העברית שגם פוגעת בתוכנות ה אופיס המצורפות. רציתי לשאול לפי ניסיונכם האם זוהי בעייה אקוטית שנראה שתיפטר בקרוב ובאת כדי להשקיע ב X50V? או שכדי כבר ללכת על ה X30 תודה מראש שגיא
 
למעלה