עברית ב- JMail.SMTPMail

יפעתת

New member
עברית ב- JMail.SMTPMail

האם מספיק השורה הזו בכדי שהוא ישלח את המייל ויזהה עברית : JMail.Charset ="Windows-1255" ?
 

יפעתת

New member
אגב, למישהו היה נסיון עם האוביקט

הזה ויכול להגיד לי איך הוא ? יחסית ל- ASPMAIL...
 
למעלה