עברית
אתה יכול לכתוב עברית לוגית או ויזואלית. עם עברית לוגית יש בעיות בנטסקייפ (למרות שהגירסה האחרונה של נטסקייפ אמורה היתה לפתור את הבעיה). אם אתה לא סופר את נטסקייפ (או יותר נכון את גולשי נטסקייפ) תכתוב בעברית לוגית, עברית רגילה. אם אתה כן, אתה צריך להפוך את העברית, כלומר, במקום שלום תכתוב םולש יש תוכנות רבות שעושות את זה כמו easyHEB flipit וכדומה