עברית באייפוד ישן (iPod 5th Generation) איך אני מוסיף עברית (פונט ותפריטים) להנ"ל? תודה לעונים.
D destinationCHAOS New member 15/9/10 #1 עברית באייפוד ישן (iPod 5th Generation) איך אני מוסיף עברית (פונט ותפריטים) להנ"ל? תודה לעונים.
S sinister dragula New member 16/9/10 #2 די פשוט אתה נכנס לכאן: http://www.idigital.co.il/service/downloads/ipodhe.html ועוקב אחרי ההוראות. בהצלחה!
די פשוט אתה נכנס לכאן: http://www.idigital.co.il/service/downloads/ipodhe.html ועוקב אחרי ההוראות. בהצלחה!
D destinationCHAOS New member 16/9/10 #3 את זה כבר ניסיתי הוא כל הזמן נתקע בשגיאה 2003, למרות שפתחתי את 1911, ואף סגרתי firewall. תודה בכ"ז