עברית באייפוד ישן (iPod 5th Generation)

עברית באייפוד ישן (iPod 5th Generation)

איך אני מוסיף עברית (פונט ותפריטים) להנ"ל? תודה לעונים.
 
את זה כבר ניסיתי

הוא כל הזמן נתקע בשגיאה 2003, למרות שפתחתי את 1911, ואף סגרתי firewall. תודה בכ"ז
 

uriler

New member
יאיר, נראה ש idigital הורידו את התמיכה בשרת

הולידציה בצד שלהם.
 
למעלה