עבודת סטודנט.

Justin Angel

New member
../images/Emo45.gif

רק אם הקורסים רלוונטיים לפרט, אחרת זה בלאגן מטורף בעיינים.
 

Justin Angel

New member
הצעות

1. לאיזה משרה את מכוונת את זה? באיזה תחום? דיברנו על גרסאות, תחליטי מה המטרה של זה. אין כזה דבר קו"ח ג'נאריים. כנראה נכון גם למשרות סטודנט. את צריכה להחליט על תחום שעליו את מייעדת כל גירסה. תחשבי על הבן-אדם שיושב וקורה את הקו"ח שלך. לא מעניין אותו מה את יודעת שלא קשור אליו, מעניין אותו איך את קשורה אליו. מה יש לך שקשור אליו. 2. כל מה שיש לך שנותן לך "יתרון"\"להתעלות" מעבר לאנשים אחרים - תרשמי. סיימת בממוצע טוב את התואר? תרשמי. מה הציון המשקולל של תעודת הבגרות? תרשמי. רוב הסיכויים שזה גבוה הרבה יותר ממה שאת חושבת. יש לאת"א מחשבון באתר שלהם. 3. האספקט הוויזואלי של המסמך הזה מזעזע. אם את עושה רשימה (רשימת קורסים, רשימת נושאים תחת "השכלה" וכיו"ב) אז תשימי את זה בפורמט של רשימה. לפחות לעשות אינדט לצד שמאל ולהדגיש כותרת. תאריכים תמיד מדגישים. ככה שיש למסמך אינדוקס תאריכי לעין האנושית. כותרת ראשיות (השכלה, כישורים, שירות צבאי וכיו"ב) מדגישים, שמים קו תחתון ודואגים לפונט קצת יותר גדול. כותרות משניות שמים לכל הפחות בהדגשה או עם קו תחתון (דגש ל"או"). 4. הכותרת "קורות חיים" מיותרת. זה הדבר הראשון שמביטים על המסמך ותחשבי שהבן-אדם שקורא את הקו"ח שלך יודע שהוא מחזיק קו"ח. תמצי את הכותרת של המסמך. "קו"ח למשרת XXX", "<השם שלך>" וכאלו. 5. פרטים אישיים תעשי בפונט קטן יחסית, את רוצה שזה בכוונה לא יבלוט. ככה שמי שקורא יתמקד במבט ראשון בחלקים הרלוונטיים בקו"ח שלך ולא באיזה פרט אדמינסטרטיבי צדדי. 6. תצייני בסוף "המלצות ינתנו לפי דרישה.". תדאגי לארגן המלצות. (למרות שזה זניח מאוד, בחיים לא שאלתי מישהו "אז, מי חושב שאתה מגניב?") 7. בסוף המסמך את צריכה לחתום עם השם שלך ולפני זה להוסיף איזה משפט שמראה את המוטיבציה שלך. "אשמח להגיע לראיון אישי" למשל. יהיה אפשר לתת הצעות קצת יותר ממוקדות שתחליטי על המטרה של הקו"ח (לאיזה משרות ספציפית).
 
לדעתי זה מיותר

גם בגרות וגם פסיכומטרי, מיותרים לדעתי. אני לא רשמתי אפילו את הממוצע של התואר, אבל זה כבר לשיקולך. במילא שואלים את זה אח"כ.
 

T i k t a k i t

New member
נתקלתי במשרה אחת שהיה לה

ציון פסיכו' כתנאי קבלה ...[משרת מהנדס מסוימת בapplied materiasl ] חוצמזה ,גם אני חושבת שאין צורך לציין את הפסיכו' בקו"ח.
 
למעלה