עבודות קטנות וחמודות

עבודות קטנות וחמודות

מכיוון שהשבוע היתה לי חופשת סמסטר, היה לי מעט זמן להכין כמה דברים... (ממש מעט זמן!). אז עשיתי חרוזים מפימו (הגדולים עם ה"חצקונים") והחלטתי לעשות מהם מוביילים, בינתיים עשיתי 2, אחד לחבר ואחד לאחותי. עשה לי חשק לעשות גם לעצמי, אז הנה ההתחלה- בינתיים יש את המתנדנדים אבל אני צריכה לעשות/ לקנות טבעת שממנה הם ישתלשלו. כשהוא יהיה שלם אני אצלם ואשלח שתראו.
 
ומכיוון שכבר התעסקתי עם החרוזים

והכל, עשיתי עוד שני מוביילים שאני לא יודעת מה יעודם... (למי ינתנו ואיפה יתלו). הראשון, בשיטת המילפיורי מהשאריות של החרוזים הקודמים, וחרוזים לבנים קטנים קנויים. השני, חרוזים שעשיתי ביחד עם הארוכים הקנויים.
 

נוגרי

New member
פשוט מקסים ../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif .הצבעוניות נהדרת

אתמול ראיתי בחנות לחפצי נוי שרשראות וצמידים מפימו צבעוניים במחירים אסטרונומים .
 

נוגרי

New member
החנות נמצאת באזור תעשיה שילת

וקוראים לה קדרא . אם אני זוכרת נכון בסביבות 300 ש"ח . זה לא הרבה ???
 

נוגרי

New member
גם אני חושבת כך למרות שאני מאד

מעריכה את ההשקעה ביצירת החרוזים .
 

ofronet

New member
בתור אחת ששונאת ח'צקונים...

הייתי שמחה לכמה חצ'קונים כאלה!!!
 
תודה ! ../images/Emo140.gif פשוט מאד:

בחרתי את הצבעים שאני רוצה (ערבבתי), כדררתי כדורים, הם פחות או יותר באותו גודל, לא כל כך שינה לי אם הם יהיו מדויקים. אח"כ עשיתי מלא כדורים קטנים לבנים ומעכתי אם האצבע ואז הצמדתי לכדור בעדינות, כדי שלא תמעך לא כל הצורה... (כדי למנוע עיוותים מיותרים עשיתי כל פעם זוג נגדי), לסיום כדררתי כדורים פיציים עוד יותר והצמדתי למעוכים הלבנים, באותה שיטה של זוגות נגדיים. ותודה לכולם!
 
איזה רעין מתוק ומעניין....

אהבתי מאד והרעיון כבר רשום לפני. בכלל, תרשו לי להציע שאולי אפשר להעיז ולשלב פימו עם חומרים אחרים?? עם מפיות למשל ואז לשרוף ביחד בתנור. בהצלחה.
 
למעלה