עבודה חדשה

hermonir

New member
יהיה לך קשה לאנמץ אותו ככה,

עם כאלה רגליים וידיים קצרות. וכדאי שתעבוד יותר על הגדרה של אברים נפרדים - שלא ייראה כאילו חסרים לו פוליגונים. צריך קוים ברורים והגיוניים. ניר.
 
ניר

לגבי הרגליים הקצרות אני מודע לקושי. אבל זה חלק ממה שנותן את האופי לדמות. כעיקרון אני חושב על תנועה תזזיתית- צעדים קצרים ותנועות מהירות. בידיים אני מנחש שאתה מתכוון לכך שהן אינן ארוכות מספיק בכדי למשל לאחוז אחת בשניה. זו בעיה אני יודע. אני כרגע לא חשבתי על הדמות ככזו שצריכה לתפעל יותר מדי חפצים. אבל אני אשקול זאת שוב. לא ממש הבנתי את הכוונה שלך לגבי האברים הנפרדים. אני אשמח אם תציין נקודות בעיתיות ספציפיות. אם אתה מתכוון לקווי מתאר בפנים אז יש לי כוונות לעשות הדגשה של חלקים שונים בעיקר באמצעות טקסטורות. אם אתה מזהה בעיות אחרות אז אני אשמח לשמוע. תודה מראש
 

hermonir

New member
לגבי הרגליים,

פחות מפריע שהן קצרות, הבעיה יותר בכפות רגליים הענקיות שיסרבלו כל תנועה פשוטה. קוי מתאר.. למשל בפנים, אצלנו כל איבר הוא בעל גבולות ברורים. אצלך, מכיוון שאין מספיק פוליגונים, הקוים האלה מטושטשים ולא ברורים. ניר.
 

CoolCalb

New member
נסית פעם ללכת עם סנפירים ביבשה?

נכון שאי אפשר? אותו הדבר כאן... אתה תיאלץ לעשות לו אנימציה מוזרה כדי שהוא יוכל להתקדם... אם תצפה ב POTATO MAN AND WOMAN בטויסטורי, תראה שהם בכלל לא הולכים אלא עושים מן ריחוף מוזר, והרגליים שלהם זזות קדימה ואחורה.. מכיוון שהם צעצועים קשיחים, זה דיי עובד שם.. אני לא בטוח שזה יעבוד לגבי הדמות שלך...
 

Nebelis

New member
למה כל השליליות הזאת?

הבנאדם רוצה להיכנס עם הראש בקיר. תנו לו להנות...זו חוויה מתקנת...
 
../images/Emo45.gif

בדיוק! בן אדם שם כאן כמה תמונות כדי לקבל קומפלימנטים ואנשים תוקעים לו כל מיני הערות עניניות! לאן הגענו פור-גוד-סטייק??? ההערות הופנמו ואני מודה עליהן. יש לי כמה רעיונות שאולי יהיו יותר ברורים אחרי קצת אנימציה... ...ואולי באמת אני אחזור אחורה ואתקן לפי ההמלצות כאן.
 
לגבי הרגליים

התוכנית היא לעשות לו צעדים מאוד קצרים ומהירים. ננסה ונראה. לא ילך, נחזור חזרה ונזיז פוליגונים
 
חבל,

לקחת מידיו של "אדם יקר" את חרב הפיפיות בה הוא אחז כשראוי היה לתת לו להמשיך להאחז בה עד זוב... אני דווקא הייתי מסוגל להמשיך ולספוג עוד כמה "עקיצות" מאותה החרב.
 
למעלה