עבודה זיפתית

wooshie

New member
עבודה זיפתית

טוב, אז מה עושים אם שונאים את מקום העבודה, יש לי מספר שנים מועטות לפרישה ואין סכוי שאתפטר??????
 
../images/Emo26.gifשאלה

שהתשובה עליה צריכה לבוא ממך. השאלה מאוד כללית ואין מידע מה בדיוק גורם לך לתיסכול כל כך גדול בעבודתך. ראשית לפי הכרטיס גילך 24. בהנחה שאתה שואל על מישהו קרוב אלייך או שחלה טעות בכרטיסך אענה: אין לשאלתך תשובה קלה ואין בידי פיתרונות רק עיצות. אני מציעה לך לנסות:
למצא דברים חיוביים בעבודה.
להנעים את שהייתך בעבודה בדרכים שיעשו לך טוב כמו סביבת עבודה נעימה יותר.
לשנות גישה לחיובית יותר.
להיות בפורום הזה ולהקשיב לעצתם של הגולשים.
לשתף אותנו בבעיות נקודתיות שנוכל לתת לך עצות לגביהם.
אני מציעה לך לקרא את "אינטליגנציה ריגשית בעבודה" של ד"ר הנדרי וייסינגר.
 
../images/Emo45.gifמסכימה עם הלביאה. ואוסיף רק

שלפעמים כשאין ברירה, משלימים עם המצוי ומתמודדים איתו, מוצאים את נקודות האור יותר בקלות.
 
המן ואחשוורוש

את עובדת במקום ש"לא אוהבת" זו הגדרה תפלה וחיוורת לעומת מה שמרגישים. את עובדת עם בוס שיש לו 1000 פרצופים. איש כאריזמאטי ופעלתן ומתחבב בקלי קלות על הבריות אבל תוכו הוא רשע טהור. ואת מוצאת את עצמך מול מערכת שנאטמת לצרכייך כי התעוורה אל מול החיוך הכובש שלו ושפתו החלקלקה. ה'גדולים' מעדיפים להאמין לו על פני בכלל להקשיב לך. את מוצאת מולך את המן הרשע מחד ואת אחשוורוש הטיפש מאידך. ולעזוב את מקום העבודה אינך יכולה להרשות לעצמך, כי מי אם לא את היא זו שאחראית לביתך ולחייך. וכך, יום ועוד יום, יום ועוד יומיים. וכאמור, התפטרות אינה אופציה. אבל העצבים שבך מכלים כל חלקה טובה. אז מה מציעים לנו, אלו שסובלים מהתעמרות יומיומית מתוך ביטחון של גיבוי מוחלט מאלו שהתעוורו מקסמי המן. מה מציעים לנו לעשות? כיצד מציעים לנו לנהוג?
 
שלום לך וברוכה הבאה../images/Emo70.gif

איך שאת מספרת, את בין הפטיש לסדן. מאחר שגם אני לא בעד החלפת מקום העבודה מסיבות שונות:
האם יש גם דברים חיוביים בעבודה
האם את נהנית מעצם עיסוקך
כיצד את חושבת שתוכלי לשפר את מצב רוחך למרות התנהגותו של הבוס
כיצד את תורמת להרגעת העצבים ולגישה של "לקחת את הדברים יותר בקלות" מפעם. אני מבקשת שתחשבי על השאלות באופן חיובי. כי חשיבה שלילית לא תעזור. הרי אנחנו רוצים לשפר את המצב.
. פיתרון תלוי רק בך.
 
לשאלותיך, תשובותיי

1
דברים חיובים בעבודה? הניתוק הטוטאלי מ'מרכז העצבים' באופן שוטף ובכל זאת החיבור אליו ב'שלט רחוק'
2
נהנית? אני מצליחה לקרוא המון. בהחלט מהנה מעצם העובדה שקודם לא הצלחתי להגיע לספרים.
3
שיפור מצב הרוח? בהחלט, כשאראה אותו מפוטר, היינו, לא אצטרך לראות אותו שוב (ולא אקצין עוד כדי שלא אואשם בתכנון פשע
)
4
כיצד אני תורמת? התעלמות טוטאלית מהמן ואחשוורוש בניסיון לא להגיע לשום חיכוך מחד וגם לשום הבעת מחמאה מזוייפת מאידך. אחלה שיטה
החשיבה שלי היא בהחלט חיובית. אני מנסה לברר איך אני יוצאת מם במינימום נזקים לעצמי ואיך אני נשארת שם במינימום נזקים לעצמי. האמיני- זה לא פשוט. אבל!!! זו הבררה היחידה שעומדת כרגע בפניי. מניחה שיש לא מעט נוספים ונוספות שנתקלים במצבים דומים, אז בטח ברור על מה מדובר. לא יודעת עד כמה הדיבורים יעזרו, אבל עצם הוצאתם החוצה כבר גורם לכותב להרגיש שהנה, לא השאיר בבטן (כך אצלי לפחות). ואם גזלתי יותר מידי מקום (מקווה שלא על חשבון אחרים), בכל מקרה - מתנצלת. שבת שלום לכם
 
כבר רואים../images/Emo26.gif

שיש לך גישה חיובית
שזה חשוב
. את לא גוזלת שום מקום. ונכון יש עוד רבים במצבך. אשמח אם תמשיכי להיות בפורום ולפחות תוציאי את הדברים החוצה כך שתרגישי הקלה. מי יודע...אולי תשמעי מדי פעם עיצות שיועילו לך.
ברוכה הבאה
 
המן ואחשוורוש

נשמע טיפוס קשה. אינני מכירה אותך ואין לי מספיק פרטים בשביל ליעץ לך. אני בטבעי, לא הייתי נכנעת. הייתי עוקבת, לומדת את הבוס הזה, רקע, משפחה, הובי וכו'. אי אפשר לדעת מה נקודת התורפה שלו. לכל אדם יש דרך גישה. להילחם אתו במצבך זה לדפוק ראש בקיר, אף על פי שפעם בוס שלי שאל אותי: מה יקרה אם תתקלי בקיר לפניך? תשובתי היתה: אזיז את הקיר. והוא חייך.
 
מנסים להסתכל ולהתמקד בדברים

הטובים שאפשר למצוא בעבודה, ובטוחה שתמצא כמה נחמות קטנות כאלה.
 
למעלה