עבודה ב - NYC

GLDM69

New member
עבודה ב - NYC

שלום לכולם, אני מתכנן מעבר ל - NYC בחודשיים הקרובים. אני מחפש עבודה כבר חודשיים מכאן ועוד לא מצאתי כלום. יש לציין שאני אזרח אמריקאי. אני מגיע לניו יורק לשבועיים בתחילת ספטמבר (בורח מהחגים) ורציתי לשמוע עם יש למישהו עיצות איך ליצור קשר פיזי (לעומת טלפוני או דואל) עם head hunters. אין לי שום בעיה to pound the pavement אבל אני רוצה להיות יעיל. המקצוע שלי הוא בהיי-טק, ואני חורש את monster.com וhotjobs.com כבר ימבה זמן. כל עזרה תתקבל בברכה (במיוחד עם אתם בתחום ורוצים שאני ישלך קורות חיים)
 

Michal7

New member
עוד מקומות לחפש

שלום לך, אני ממליצה בחום שתרשם (בחינם) באתרים הבאים ותיצור Job search agent. אתה תקבל לתיבת הדוא"ל שלך לא מעט הצעות עבודה.
בהצלחה!
מיכל פיניקס, אריזונה
 

Jersey Girl

New member
עוד מקומות

הנה עוד שני מקומות יותר ספציפים לניו יורק. בהצלחה! JG
 
למעלה