עבודה בסקנדינביה במהלך הקיץ

IאורןI

New member
עבודה בסקנדינביה במהלך הקיץ

שלום, אנחנו 2 חברים שמעוניינים לעבוד ולטייל בקיץ-סתיו בסקנדינביה. נשמח לשמוע באיזו ארץ הכי כדאי לעבוד מבחינת היצע עבודות חוקיות ועלות מחייה. הבנו שבפינלנד אפשר לעבוד חוקי למשך 3 חודשים ראשונים (הבנו זאת ממשרד העבודה שם) לכן אנו מתמקדים כרגע בפינלנד, ונשמח לעזרה בחיפוש עבודה בפינלנד. אנו מעוניינים לעבוד בחקלאות וכל הקשור לכך... בתודה על כל תשובה, אורן ויואב.
 
אבל במה תעבדו בלי שפה..../images/Emo4.gif

זה די קשה.. גם לרוב הפינים האנגלית לא משהו פינלנד הפכה להיות יקרה כמו בכל המדינות של האיחוד בגלל האירו בקשר לעבודות אולי כדאי שתתקשרו לשגרירות פינלנד והם יוכלו להפנות אותכם לכל מיני לשכות עבודה או כוח אדם של עובדים זרים וכאלה
ומה זה נקרא עבודות בחקלאות? כאילו לחלוב פרות וכאלה דברים?...
 

liatswe

New member
לשבדים יש אנגלית מצוינת..

אפשר להסתדר שם מצוין עם אנגלית בלבד ו - TACK
 

liatswe

New member
ניסיתם...?

ניסיתם מכירת תמונות בנורבגיה? אני שמעתי על זה אבל בסוף החלטתי שזה לא מסתדר לי עם הטיול (אני רוצה יותר את שבדיה).
 

liranlotker

New member
אם "מכירת תמונות" זה מה שאני חושב..

אז ממש, אבל ממש, אין מה לנסות לעשות את זה. מעבר לזה שזה לא חוקי, התרבות השבדית (ואני מניח שגם הנורבגית, כי הם כמו שבדים מוקצנים, במיוחד בדברים הללו) ממש לא בקטע של "לקנות דברים ברחוב", ולבוא אליהם הביתה כדי לנסות למכור משהו זה חילול הפרטיות שלהם, שמשולה לקדושה. לכן, אין ממש טעם להתעסק עם זה (מה גם ,שסביר להניח שזה לא חוקי, כך שאם תופסים בן אדם עושה את זה הוא נזרק מהמדינה עם חותמת שחורה בדרכון).
 

liatswe

New member
כן, זה גם חלק מזה

גם בגלל זה לא לקחתי את זה. זה חוקי, הם בטח מסדרים לך אשרת עבודה זמנית, אבל זה פשוט נראה לי דפוק להסתובב ולהטריד אנשים. בכל אופן, יש אנשים שעושים את זה.
 

p i n g o

New member
לפי מה שאני ראיתי,

במודעות שיש בכל חור באוניברסיטה (ליד הפוסטרים נגד ההתנתקות...) טוענים איפה שהוא שזה חוקי...
 

liranlotker

New member
אני ממש לא יודע איך זה חוקי

אין אף מדינה אירופאית שתעניק אשרת עבודה לאדם שבא למכור תמונות. הוצאת אשרת עבודה בכל מדינה מערב אירופאית, כולל מדינות סקנדינביה, זו פרוצדורה ארוכה, יקרה ומסובכת, שעולה לא מעט למעביד וכוללת לא רק תשלום נאה ובירוקרטיה, אלא גם הוכחה לנחיצות העובד והוכחה שאין אפשרות להשיג עובד מקומי דומה במקום להביא מישהו מבחוץ (העדיפות היא קודם כל למקומיים, אז לתושבי האיחוד האירופאי, ורק אז לאנשים שהם לא מהאיחוד). בקיצור - נראה לי בולשיט.
 
למעלה