ס מ ו א ל ! ! ! אני עוקב אחרי התחרות באובססיה ועד כה צילמתי רק אותך בתור פונטציאל קטלני לשדרן של המדינה... מחזיק לך אצבעות... בהצלחה איש יקר!!!