סתם תהיה

Bored Guardian

New member
סתם תהיה

יש לי חבר שביום מיונים לחובלים שלחו אותו לצוללות, והבנתי שהדרך היחידה שאפשר להגיע לצוללות היא דרך יום סיירות. אני רוצה לדעת אם זה נכון ואם אפשר להגיד לי למה לעזאזל צריך כושר של יום סיירות בשביל לשרת בצוללת (והבנתי שהחלק הפיזי בגיבוש הזה גם אמור להיות קשה מאוד למרות שאני לא בטוח בזה) שזה לא ממש תפקיד לחימתי כמו חי"ר שריון סיירות וכו'..
 

Ouri_s

New member
לא נכון

אם אתה פסול יום סיירות , ובעל קב"א 53 ומעלה. אתה תקבל זימון למיונים לחובלים\צוללות..ומשם לגיבוש המיוחל.
 

Bored Guardian

New member
מה הכוונה

פסול יום סיירות, מה זה אומר מבחינת פרופיל ומה קורה עם אנשים כאלה בגיבוש (הקלות? גיבוש נפרד?)? וחוץ מזה, עם פרופיל קרבי אין מצב להגיע לשם בלי יום סיירות?
 

a r i e l ariel

New member
פסול סיירות-

רוב הגדול של המלשבי"ם שהיו איתי במבדקים לחובלים/צוללות הגיעו לשם בגלל משקפיים.היו בודדים גופניות אחרות.
 

orenbiro2003

New member
פשוט מאוד

יש אנשים שהם פסולי יום סיירות מסיבות שונות כמו משקפים ולכן אינם יכולים לשרת בשייטת, מטכל, שלדג 669 אבל עדיין יכולים לשרת בחובלים או צוללות ולכן עם ניתוניהם האישים קב"א וכו' מספיק גבוהים הם יקבלו ישר זימון לביתן חיל הים למבחנים ויבדקו אם הם מתאימים לחובלים או צוללות ובמידה וכן הם יקבלו גיבוש שהוא זהה בדיוק לזה של המלשבים שמגיעים דרך יום סיירות
 

ז ו ל ה

New member
הפקידה שחתמתי אצלה ויתור

אמרה לי שזה גיבוש קל... (לא הייתי שם)
 

Edel

New member
תלוי

מבחינה פיסית הגיבוש הוא "קל" לעומת גיבושים אחרים, יש רק יום אחד שהוא די פיסי. אבל אסור לזלזל בו. מבחינה מנטלית הגיבוש הוא די קורע, לכן רק מי שרוצה צוללות, או שהוא סאדיסט בצורה לא נורמלית, מסיים את הגיבוש הזה. בכל מקרה אין כזה דבר גיבוש קל.
 

assaffur

New member
עשיתי כבר גיבוש צוללות???

כי אם לא יש לך המון ידע עליווזה דבר די עוזר... לא הייתי מתאר אותו בצורה אחרת אחרי שסיימתי אותו (ואני ממש לא רציתי צוללות אז כנראה שאני קצת סאדיסט
)
 

cipher

New member
שטויות

הגיבוש לא כלכך קשה ויחסית לגיבוש חובלים, צנחנים וכאלה זה גיבוש קייטנה כמו סטילים איך אמרת? סאדיסט לא נורמלי?! מאיפה הבאת את זה? אנשים שהיו בגיבוש חובלים למשל היו בועטים בך עכשיו. ומה עוד? אין כזה דבר גיבוש קל?!??!!? (אהההההממ) סטילים כאילו?? הגיבוש הכי קל שיש בצה"ל. בנאדם משותק מהצוואר ומטה יכול לעבור אותו בלי בעיות. אני מבקש, בלי להנפיץ שטויות.
 
למעלה