סתם שתדעו,

עמנואל מתאר מצב שהיה בעבר

ואיננו עוד, מזמן. מצב בו היה קישור לפורום שמבאלה, מאתר שמבאלה.
 

Talia E

New member
אגב, אני בלי אינטרנט בימים אלה

ובגלל זה נוכחותי הדלילה בפורום...
 
זה דפנטלי השרשור

הכי מטומטם הכי מבוזבז והכי מיותר שנתקלתי בו בזמן תרא ואיזה באלגן ואיזה סלט עשיתם משטויות במיץ חמוציות
. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. הפורום הזה לא מוגן בסיסמא ואפשר להגיע אליו בקלות ולכל אלה שחיים בנדמה לי שהפורום הזה נעול ומוגן תחזרו למציאות
.
 
מישהו אמר שאני לא נהנה../images/Emo6.gif

התכוונתי שדי טוחנים פה מים ועשו מזבוב פיל
 
בעקבות השרשור הזה ../images/Emo40.gif

נזכרתי שבילדותי, דלת הבית שלנו הייתה פתוחה תמיד. לא סתם לא נעולה, ממש פתוחה לרווחה אל הרחוב ואל החוץ. ומשום מה, רק מכרים וחברים ואנשים שהזמנו נכנסו אליו, ומעולם לא נכנס אלינו הביתה איש שלא רצינו שיעשה כן. והדלת הייתה פתוחה לחלוטין
 

Desert Cougar

New member
קראתי את רוב השרשור

וחשבתי לעצמי כמו בוזי בערך. אבל אז קראתי את ההודעה הזו - ורווח לי. זה כמו לראות סרט משעמם 3 שעות וברגע האחרון לקבל את הפואנטה ולשמוח שנשארת עד הסוף.
 
איך אני מרגישה עם זה היום?

לא יודעת אם הבנתי אותך לגמרי... זה נראה לי נפלא לחיות כך, פשוט, נעים, טבעי, נותן אמון בלי לעשות עניין
היום דרך אגב זה לא כך אצל אמא שלי (באותו בית), הדלת נעולה תמיד. וגם אצלי
 

keoser

New member
לאלו שלא בשמבאלה וקוראים את הפורום

אנחנו בוחרים כרגע להשאיר את הפורום הפרטי שלנו פתוח לכל מי שבוחר להיכנס אליו. חלקכם יודעים את החוקים של הפורום הזה. לאלו שיודעים את החוקים, ואת הבקשה שלנו שישאר פרטי ורק לתלמידי שמבאלה - מדוע אינכם מכבדים את בקשתנו?
 

keoser

New member
יאם יאם :)

אנחנו = כל אחד ואחד שהסכים לקיים את ההסכמה שרק אנשים שלומדים בשמבאלה מורשים להיכנס לפורום. אחד מהדברים שנאמרו לי ע"י בן בפעם הראשונה שקיבלתי את הכתובת שלו היה שהפורום נועד לתלמידי שמבאלה בלבד, אז זה אמור להיות אחד מהחוקים של המקום. אולי יתאים לך להחליף את המילה "חוק" במילה "בקשה","הסכמה" או כל מילה אחרת.. התחברי בפשטות לכוונה שלי. את בעצמך ערה לבקשה/הסכמה/חוק/../.. קראי לזה איך שתרצי. ההודעה נכתבה בשמי והציגה הסכמה כללית של כל מי שבחר להיכנס לפורום ולקחת בו חלק [אלא אם אותו אדם בחר להתעלם מהבקשה של בן/הגיע לפורום בדרך אחרת].
 
למעלה