סתם שאלה

kalem

New member
סתם שאלה

שלום אני חילוני ואפילו לא צמתי בכיפור שעבר הייתי רוצה לשאול אתכם, מה את אומרים על מדינה ישראל כמדינה יהודית? האם אתם תומכים בהפכיתה של מדינה ישראל למדינת כלל אזרחיה?
 

Le Fay

New member
תלוי מה זה "מדינה יהודית"; וכן

אבל גם אני חילונית.
 
באמת סתם

אני מעולם לא צמתי ביום כיפור בחיי. ותשובתי זהה לזאת של לה פיי: מה זה מדינה יהודית? וכן. >ספל חמאה בברכת ברוך הבא
וחלומות נעימים<
 

Le Fay

New member
יווו, ספל - תודה על התגלית שלך!!!

חוץ מזה שהם ט-ו-ב-י-ם אני עוד באופוריה מזה שסופסוף יודעת למה ווק מתי... (נו, תגידי לו כבר אח ודי!).
 
../images/Emo26.gif../images/Emo70.gifטוב../images/Emo70.gif כנסי לפה ../images/Emo36.gif

המילים ´מתורגמות´ משמיעה כך שאל תתפסי אותי... נשמח, ונצרח היום, תגידי לי את, שנרגעת, את יודעת שאהבתי אותך. תגידי לי כך: תגידי לי: אח! בוא אלי תגידי לי: בוא אלי! תגידי לי עד - עד מתי? (ווק מתי!) תגידי לי את - רק מתי? (ווק מתי!) תגידי לי: שכב! תגידי לי: הב! רד עלי, תגיד מעלי! תגידי לי: עוד! תגידי לי: עוד! זה טוב מאוד תגידי: זה רק טוב! תגידי לי: אח! קח אותי, קח, רק תיקח! תגידי: תיכנס (YES!) תגידי: נתעלס (YES!) בוא אלי תגידי לי: בוא אלי! תגידי לי עד, עד מתי? (ווק מתי!) תגידי לי את, רק מתי? (ווק מתי!) תגידי לי עד, עד מתי לעמוד בתור, הדרך חסומה אליך. תגידי לי את, רק מתי העצב נאחז בי כבר. תגידי לי את. ווק מתי! ואלה רק המילים. המוזיקה, אחותי, המוזיקה! >פסל חמאה עוד תגרור אתכם להופעה בכוח<
 

Le Fay

New member
והבאסים שמרעידים את הרצפה, עז?

עד שתהיה מהדורה מדעית דפיניטיבית של הליריקה אני בעד ביקור חוזר. <בוקר טוב עולם>
 
תשובה קצת רצינית.

המשמעות של מדינת כלל אזרחיה היא מאוד בעייתית במצב הבטחוני הקיים במדינה. ברגע שיהיה שוויון מוחלט לא יוכל להמשך המצב שיהודים זכאים לעלות לארץ בחופשיות וערבים לא זכאים לכך. זאת רק דוגמא אחת לבעייתיות שבדבר. לכן כרגע עדיף שנשאר מדינה יהודית דמוקרטית עד שהמצב במזרח התיכון ישתפר. כמובן שהצבעה לשינוי יכולה לדאוג שהמדינה היהודית לא תהיה חרדית וקיצונית.
 
למעלה