סתם רציתי לשתף...
אתמול קנינו טבעות..( הוא קנה ..לא לדאוג ) !!!!!!! איך שזה שונה מהפעם הראשונה ..פשוט לא להאמין ! לא כל כך הולכים על משהו אופנתי, יותר על הנוחות ..רוצים שיהיה נוח לענוד ושלא יציק..( כמו הנישואים הראשונים
).. רוצים שיהיה יפה - ושיבלוט מספיק..ולא יותר מידי... רוצים שזה יהיה דומה אחד לשניה בצבעים וקצת בצורה... אז בחרנו משהו קלאסי , יפה, ועדין ... שימשיך ככה בדיוק !!!!
אתמול קנינו טבעות..( הוא קנה ..לא לדאוג ) !!!!!!! איך שזה שונה מהפעם הראשונה ..פשוט לא להאמין ! לא כל כך הולכים על משהו אופנתי, יותר על הנוחות ..רוצים שיהיה נוח לענוד ושלא יציק..( כמו הנישואים הראשונים