סתם רציתי לשתף...

סתם רציתי לשתף...

אתמול קנינו טבעות..( הוא קנה ..לא לדאוג ) !!!!!!! איך שזה שונה מהפעם הראשונה ..פשוט לא להאמין ! לא כל כך הולכים על משהו אופנתי, יותר על הנוחות ..רוצים שיהיה נוח לענוד ושלא יציק..( כמו הנישואים הראשונים :) ).. רוצים שיהיה יפה - ושיבלוט מספיק..ולא יותר מידי... רוצים שזה יהיה דומה אחד לשניה בצבעים וקצת בצורה... אז בחרנו משהו קלאסי , יפה, ועדין ... שימשיך ככה בדיוק !!!!
 

מירבי*

New member
זה מקסים../images/Emo25.gif

אני שמחה שאת משתפת... סיגל, זה נשמע מקסים ואמיתי ועדין ויפה..כמו שאת רוצה וכמו שמגיע לשניכם. אוהבת אותך
 

sigush1

New member
הי,סיגל של רונן../images/Emo99.gif

גם אני מאחלת לך שימשיך כך ואף יותר כי מגיע לנו פיצוי ואני בהחלט מאמינה ושמחה גם יחד שתיהיי מאושרת עם בן זוגך עד סוף החיים. מברוק אחותי מגיע לך אושר שבת שלום ומבורך
 
למעלה