סתם רציתי לשתף אותכם!!!

bumpymus

New member
סתם רציתי לשתף אותכם!!!

יש לי שכנה קטנה מימני בשנה רזה רזה ומזה "כו
ית" עם גוף "חבל"ז" וסתם בתור בן תפוסי שמתי עליה עין, ניראה לי שיש לה חבר אז אני לא מנסה להתחיל איתה... טוב טוב עזבו אותי ואת הדחפים שלי לרגע
היום עליתי במעלית ועלה איתי השליח של הבורגרנצ' וראיתי בתוך השקית חתיף "אפל פאי" וגם השליח התעניין בה.... ואני חשבתי לעצמי, מי מזמין אפל פאי דרך הטלפון ועוד מבורגרנצ'?! סתם אני יודע שזה לא עינייני אבל איזה הרגלי אכילה, איזה פינוק איזה חיים טובים??! ובכלל הבורגרנצ' נמצא בסוף הרחוב שלי בכלל לא רחוק, כמה חבל להזמין, עדיף כבר ללכת עד לשמה לעשות קצת ספורט ולקנות את האפל פאי! חיים טובים האומנם?
 

אירובי

New member
שי- ביקורת בונה

זה נחמד מאוד שתה משתף אותנו במה שעובר עליך ועל שומרי משקל, ולא משנה מה. אבל חבל לפתוח על כך שרשור חדש בכל פעם- אפשר לנסות לשרשר את זה לשרשור אחר שכבר קיים, אחרת נושאים אחרים וחשובים לא פחות נידחקים לדפים אחרים.
 

bumpymus

New member
תגובה...

אם תשימי לב אני לא כתבתי כאן כבר כמה שעות טובות (אולי יותר מיום) אם הייתי פורס את שלושת הנושאים האלה בנפרד אז זה היה לגיטימי... וזהו פורום דינמי כאשר הודעות שלא מקבלות תגובות נדחקות אחורנית והודעות שמקבלות תגובות קופצות קדימה לכן אני חושב ששלושה הודעות רצופות אינם פוגעות כל כך בשאר המשתמשים, אולי הייתי יכול לאחד אחת משלושת הנושאים לשירשור אחר.. למשל את ההודעה על השכנה שלי כי היא פחות חשובה... אבל לדעתי ההודעה על השינוי של שומרי משקל ראויה לשירשור חדשה כי לפעמים אנשים לא כל כך מתייחסים להודעות משרושרות. כמו להודעות חדשות.
 

אירובי

New member
תגובה לתגובה

על שרשור של שומרי המשקל -כן אפשר לפתוח שרשור חדש. 2 האחרים- אפשר להוסיף לשרשור הערב. זו רק דעתי- כמובן וחלילה לא משהוא אישי נגדך.
 

bumpymus

New member
אירובי.

אוקיי אני מקבל את הביקורת שלך... בנוגע למשקל שלי זה עדכון שבועי ומעכשיו אני יעדכן את המשקל שלי פעם בשבועיים כי אני אתחיל ללכת לשומרי משקל מעכשיו פעם בשבועיים... בנוגע לשכנה שלי את צודקת במאה האחוז... ובלי קשר אני כבר לא כל כך מרגיש שותף לשירשורי הבוקר והערב כי אני כבר כמה ימים לא כל כך פעיל בפורום... אגב אני היום כן כתבתי בשירשור הערב, אבל בנושאים אחרים.
 
ואני דווקא הייתי נותנת השערה אחרת

שנובעת מניסיון שהיה לחברה שלי . הגברת הזמינה ארוחה אממה מה שכחו לשים את האפל פאי או שוקו פאי או איך שלא יקראו לבצק הדוחה הזה ושלחו אחכ שליח במיוחד כדי להביא לה את זה &quot
ולגביי השכנה שלך ..אז מה אם נראה לך שהיא תפוסה , עדיין אפשר להציע לה ....
 

bumpymus

New member
השנכה שלי הזמינה את אפלפאי

השכנה שלי ה"שווה" היא זאת שהזמינה את האפלפאי מבורגרנצ' רק אפל בפאי!!!! לא ניראה לי שהשליח שכח את האפל פאי כי דברתי איתו!!!! הילדה הזמינה רק אפל פאי! וגם השליח אמר לי את שם המזימנה... אז אני בטוח שזאת אותה אחת!
 

bumpymus

New member
לא לא היא באמת ילדה יפה!

ולא בציניות
היא רזה וחטובה ומגיע לה ששליח יגיע עד הבית בשביל לתת לה אפל פאי, חיים טובים לא?
 

Star Adder

New member
וול......

לפחות הבחורה אוכלת... והנה משהוא מרגיז שקרה לי עכשיו: הייתי עכשיו במסיבה והכל סבבה, ראיתי גם איזה אחת חמודה. איך שאני ניגש להתחיל איתה (דבר שלא בשגרה), מסתבר שהיא תפוסה... אררר..,למה כל הסוכיות תפוסות?
 
שאלה טובה באמת...

למה כל הסוכיות תפוסות? אבל שאלה טובה עוד יותר היא: מה זה סוכיות?! האם זהו סוג של סוכות קטנות שמשתמשים בהן בימי חול למזכרת מהחג עצמו? האם זה הוא מין לא מוכר של סוכות הגודל באפריקה? או שמא אלו הסוכות הרגילות בתהליך הצמיחה שלהן ועד החג הן כבר יהפכו לסוכות כדת וכדין?!
סתם סתם, אל תשנא אותי.. אני פשוט שונאת את המילה כוסית. שונאת. שחף
 

bumpymus

New member
נכון!!!

באמת משומע כל הכוסיות תפוסות... איזה תופעה מוזרה זו... בלי קשר ובלי ליצור סתירה עם המשפט הנ"ל סוף סוף אתמול להכתי למועדון ה"מוסד" ובניגוד לעבר התחלתי שמה עם המון בנות... התחלתי יותר בשביל לפתח את הבטחון העצמי שלי ובשביל ללמוד מהשגאיות שלי כל פעם שאני נכשל... בסופו של דבר הצלחתי להשיג מספר טלפון מילדה מממש ממש חמודה
 
יש גם בנות

שלא חטונות ורזות והן יפות ומדיהמות אבל לא משנה אני יודעת שלא לזה התכוונת ;-] חח צרך לכתוב על הבנות האלו ספר , חח אתמול יראו במירי לא חסה את פנינה רוזבלום המפגרת, שאוכלת בבוקר חסה עם זיתים ואה דא פאק, איזה מוזר זה כמו לאכול בבוקר כרובית וגזר חח ;-\) בצחוק יאלה הלכתי לנוח קצת
 
עייפה, מכל הזמן הזה שאני מתעוררת

בלילות תודה שיוש מותקל'ה מה איתך? ;] אני הולכת לנוח קצת יותר מאוחר אחותי באה ובעלה סוף סוף יתקין לי פה את הצורב שהיה עד עכשיו אצל אחותי בחדר
שבת שלום
 

bumpymus

New member
מה קורה איתי?

סוף סוף אתמול הלכתי למועדון... בידיוק שהחלטתי שאני לא צריך את זה וש"החברה" גוררת אותי ללכת למועדונים... אז אתמול עמדתי ללכת לישון לא הייתי לבוש ופתאום אני מקבל טלפון שמחקים לי עכישו למטה?!! איזה קטע מגניב!!! אז התארגנתי מהר והלכנו למועדון! ובהתחלה היה קצת "יבש" אבל אז התחלתי לעשות שטויות ולרקוד בצורה מצחיקה והתחיל להיות מעניין!!!ֿ בבוקר הייתי צריך להיות "נהג תורן" לא תכננתי להיות כזה, אבל פשוט לא שתית אלכוהול והנהג השתכר לגמרה!!!!
אז עכשיו אני מנסה להתעושש מהמועדון לא הכי קל
 

berr

New member
האמת היא שפנינה לא כזו מפגרת

היא אשת עסקים ממולחת, שיודעת להשתמש בנתונים שלה - כדי לחיות ולהתפרנס.
 

bumpymus

New member
כן הרגשתי ממש טוב עם עצמי...

גם הסתכלתי על בחורים אחרים (לא מבחינה מינית) בשביל לראות איך בחורים אחרים מתייחסים לבחורות ואיזה שגיאות הם עושים ואיך הם מצליחים... תאמת זה דיי מתסכל אבל אפשר הרבה ללמוד ככה! אבל לדעתי אני פשוט צריך להיות אני ולא להראות חוסר בטחון עצמי! בסך הכל אני מרגיש שאני מתחיל לקלוט את חוקי המשחק... ובנוגע למה שאמרנו קודם על כך שכל ה"כוסיות" תפוסות... אז בוא נעשה קצת סדר בעיניינים... קודם כל לשמחתינו ולצערנו קשרים לא נמשכים לעד אצל מרבית האנשים... ודבר שני קבל כמה "כוסיות" פנויות יש בפורום!!! תותי, נועה ואני בטוח שלא חסר דוגמאות (ודוגמניות)!!
 
למעלה