סתם רציתי לספר לכם...
הייתי היום באיבחון.... הפסיכולוגית שיגעה אותי... ``תציירי את זה...`` ``למה ציירת דווקא את זה`` ``מה זה אומר`` גרררררררר ממש עלתה לי על העצבים.... ואז פתאום היא שואלת ``סיוון, יש לך מחשבות אובדניות?`` אמרתי לה שכן, ואז היא שוב שאלה ושאלה... ואז היא קראה לאמא... כדי לספר לה... הפסיכולוגית סיפרה לאמא... ובלה בלה בלה.... בקיצור, שמו אותי על טיפול תרופתי בתנאי שאני לא פוגעת בעצמי... וגם נתנו כדורי שינה למקרה שאני שוב לא נרדמת בלילה.... ופטרו אותי ממבחנים עדדדדדדדדד להודעה החדשה. מקווה שמעכשיו יהיה יותר טוף....
הייתי היום באיבחון.... הפסיכולוגית שיגעה אותי... ``תציירי את זה...`` ``למה ציירת דווקא את זה`` ``מה זה אומר`` גרררררררר ממש עלתה לי על העצבים.... ואז פתאום היא שואלת ``סיוון, יש לך מחשבות אובדניות?`` אמרתי לה שכן, ואז היא שוב שאלה ושאלה... ואז היא קראה לאמא... כדי לספר לה... הפסיכולוגית סיפרה לאמא... ובלה בלה בלה.... בקיצור, שמו אותי על טיפול תרופתי בתנאי שאני לא פוגעת בעצמי... וגם נתנו כדורי שינה למקרה שאני שוב לא נרדמת בלילה.... ופטרו אותי ממבחנים עדדדדדדדדד להודעה החדשה. מקווה שמעכשיו יהיה יותר טוף....