סתם רציתי לדעת...

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
סתם רציתי לדעת... ../images/Emo18.gif

סתם רציתי לדעת...

איך נראו השלטים בתחנות של לו"ז הרכבת לפני שהפרידו אותם לשני לוחות.. אם למישהו יש להעלות, אני אשמח..
 
נראו בדיוק אותו דבר

סתם רציתי לדעת...

איך נראו השלטים בתחנות של לו"ז הרכבת לפני שהפרידו אותם לשני לוחות.. אם למישהו יש להעלות, אני אשמח..
נראו בדיוק אותו דבר
רק שבלוח אחד. החצי העליון של הלוח היה הרכבות לכוון דרום (מנהריה ועד באר-שבע) והחצי התחתון היה הרכבות לצפון (מבאר-שבע ועד נהריה). הפורמט (גרפיקה, פונטים, צבעים וכו') היה זהה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה