סתם משהו מצחיק ..

Roei152

Well-known member
מנהל
סתם משהו מצחיק .. אני צופה עכשיו בפרקים מהעונה הראשונה של החממה ..... סתם בשביל הכיף...
אחותי באה בדיוק בסצינה שבה יפתח מנסה ללמד את ללי לנגן באקרוד A ואמרה על גאיה "אני מכירה אותה " שניסתי לברר,כי ידעתי שהיא צופה בפצועים בראש .. היא אמרה שהיא מכירה אותה מג'וני ... ובג'וני ,ג'וי משתתפת...
 

שיר m

Well-known member
בעונה הראשונה
גאיה היתה דומה אך ורק לנטע גרטי

&nbsp
בעצם הטענה פה היא שדינה וללי דומות. אממ... אולי בסצנה הספיציפית הזאת
 
למעלה