אוריון Leo
New member
סתם מקרה נחמד
באו לאסוף ידיד שלי ואותי... אבל עצרתי אותו בגלל תחושה חדה כואבת בבטן ולא עלינו... המכונית המשיכה ובצומת הבאה עשתה תאונה, התנגשה במכונית אחרת.
באו לאסוף ידיד שלי ואותי... אבל עצרתי אותו בגלל תחושה חדה כואבת בבטן ולא עלינו... המכונית המשיכה ובצומת הבאה עשתה תאונה, התנגשה במכונית אחרת.