סתם מעניין אותי מה דעתכם על Bliss ד"א אני חדש פה בפורום תעשו איזה קבלת פנים יפה
N noise factory New member 9/10/06 #1 סתם מעניין אותי מה דעתכם על Bliss ד"א אני חדש פה בפורום תעשו איזה קבלת פנים יפה
T TribelFix New member 9/10/06 #2 וואלה ברוך הבא אחינו ! bliss_-_transatlantic_moonshine משהו רעל אהבתי בטרוף בישבילי אומן לפנים !
N noise factory New member 9/10/06 #3 תודה על קבלת הפנים החמה חח ואת transtalantic moonshine שנעשה במיוחד עבור הפסטיבל rhythems of peace במרוקו דווקא זה אחד הטראקים שפחות אהבתי..... לגבי כל השאר.. יונתן ( Bliss) הוא עילוי...
תודה על קבלת הפנים החמה חח ואת transtalantic moonshine שנעשה במיוחד עבור הפסטיבל rhythems of peace במרוקו דווקא זה אחד הטראקים שפחות אהבתי..... לגבי כל השאר.. יונתן ( Bliss) הוא עילוי...