סתם מעניין אותי

noise factory

New member
סתם מעניין אותי

מה דעתכם על Bliss ד"א אני חדש פה בפורום תעשו איזה קבלת פנים יפה
 

TribelFix

New member
וואלה ברוך הבא אחינו !

bliss_-_transatlantic_moonshine משהו רעל אהבתי בטרוף בישבילי אומן לפנים !
 

noise factory

New member
תודה על קבלת הפנים החמה חח

ואת transtalantic moonshine שנעשה במיוחד עבור הפסטיבל rhythems of peace במרוקו דווקא זה אחד הטראקים שפחות אהבתי..... לגבי כל השאר.. יונתן ( Bliss) הוא עילוי...
 
למעלה