סתם מחשבה
בואו נגיד שייש לי אח אח בכור לא מאותו אמא אבי נטש את אימו ואותו במדבר, זנח אותם. לא התקשר לא תמך לא עזר לי הוא נתן הכל גם את הירושה .פרגן רק לי. יש מישהו שחושב בעולם שאחי הבכור לא ישנא אותי לאורך כל הדורות? יש משהו שישכנע אותו שזה לא באשמתי? יש איזה נקמה שתרגיע אותו ? תבינו הדרך היחידה שלי לשרוד זה להיות חזק 100 1000 1000000000 פסיכולוגים לא ימצאו פתרון ומה אם קוראים לאח שלי ישמעאל ולי קוראים יצחק?
בואו נגיד שייש לי אח אח בכור לא מאותו אמא אבי נטש את אימו ואותו במדבר, זנח אותם. לא התקשר לא תמך לא עזר לי הוא נתן הכל גם את הירושה .פרגן רק לי. יש מישהו שחושב בעולם שאחי הבכור לא ישנא אותי לאורך כל הדורות? יש משהו שישכנע אותו שזה לא באשמתי? יש איזה נקמה שתרגיע אותו ? תבינו הדרך היחידה שלי לשרוד זה להיות חזק 100 1000 1000000000 פסיכולוגים לא ימצאו פתרון ומה אם קוראים לאח שלי ישמעאל ולי קוראים יצחק?