סתם מחשבה

הצופה

New member
סתם מחשבה

בואו נגיד שייש לי אח אח בכור לא מאותו אמא אבי נטש את אימו ואותו במדבר, זנח אותם. לא התקשר לא תמך לא עזר לי הוא נתן הכל גם את הירושה .פרגן רק לי. יש מישהו שחושב בעולם שאחי הבכור לא ישנא אותי לאורך כל הדורות? יש משהו שישכנע אותו שזה לא באשמתי? יש איזה נקמה שתרגיע אותו ? תבינו הדרך היחידה שלי לשרוד זה להיות חזק 100 1000 1000000000 פסיכולוגים לא ימצאו פתרון ומה אם קוראים לאח שלי ישמעאל ולי קוראים יצחק?
 

Spiderwoman

New member
חהחהחהחהחה

לא יכולה איתך! אתה חולהההההההה נפששששששש! לך תבלע ת`כדורים, כמה פעמים אני יכולה להגיד לך! מצמידה לך אחות חתיכה שתתן לך את הכדורים בזמן 8-p
 
למעלה