סתם לשתף...
לא יודעת אם לכתוב באוף אז תסלחו לי אם לא שירשרתי נכון.פשוט סתם עצוב לי.
נכנסת לצ'ט של נענע בכינוי סנייפ ומשום מה קפצו עלי כל מיני סוטים, אחד בלי חולצה ועוד כול מיני יצורים.
אחד שאל מאיפה אני אמרתי לו הוגוורטס.
אני מחפשת פאנפיקים על הארי פוטר אבל המבחר כול כך דל, ואת הכול כבר קראתיי.
איך זה שאן מספיק כותבים בעברית?
למישהו ש רעיון מה לעשות?
יכול להיות שאנ סתם זקוקה לחיבוק מסנייפי
לא יודעת אם לכתוב באוף אז תסלחו לי אם לא שירשרתי נכון.פשוט סתם עצוב לי.
נכנסת לצ'ט של נענע בכינוי סנייפ ומשום מה קפצו עלי כל מיני סוטים, אחד בלי חולצה ועוד כול מיני יצורים.
אחד שאל מאיפה אני אמרתי לו הוגוורטס.
אני מחפשת פאנפיקים על הארי פוטר אבל המבחר כול כך דל, ואת הכול כבר קראתיי.
איך זה שאן מספיק כותבים בעברית?
למישהו ש רעיון מה לעשות?
יכול להיות שאנ סתם זקוקה לחיבוק מסנייפי