סתם לשתף...

DOCTOR W H O

Member
מנהל
סתם לשתף...

לא יודעת אם לכתוב באוף אז תסלחו לי אם לא שירשרתי נכון.פשוט סתם עצוב לי.
נכנסת לצ'ט של נענע בכינוי סנייפ ומשום מה קפצו עלי כל מיני סוטים, אחד בלי חולצה ועוד כול מיני יצורים.
אחד שאל מאיפה אני אמרתי לו הוגוורטס.
אני מחפשת פאנפיקים על הארי פוטר אבל המבחר כול כך דל, ואת הכול כבר קראתיי.
איך זה שאן מספיק כותבים בעברית?
למישהו ש רעיון מה לעשות?
יכול להיות שאנ סתם זקוקה לחיבוק מסנייפי
 

יעלי1232

New member
הפאנארט כזה עצוב


ויש כל כך הרבה פאנפיקים באנגלית. את לא קוראת אנגלית?
אם עצוב לך, מה עם קריאה חוזרת של אחד הספרים הכיפים, נניח האסיר, או הספר הראשון ? (לפני שמתחיל להיות אפל ומדכא...)
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
תודה:)

אני לא אוהבת לקרוא באנגלית. והאמת אם אני אתחיל לקרוא שוב זה רק יכניס אותי יותר לדיכאון.
אבל תודה על העזרה זה מאוד חשוב ליי התמיכה.
 
למעלה