סתם לידע כללי..
הגיטרה : גיבסון! אפיפון (
חחח) - לס פול שנת 97 .. הרצון ?! - שתשמע ... השאלה: כמה יעלה לי בערך: ->החלפת מפתחות - המפתחות הם רגילים לא גרוברים או משהו כזה - רגילים רגילים... ->כיוון צוואר ->כיוון אינטונציה (או איך שלא רומשים\ אומרים את זה) ->החלפת חיווט ->ותיקון PL . **וכמבון איפה באיזור הצופן - קריות חיפה , אויל צפונה יותר מעלות כרמיאל אפשר לבצע את התיקון חשוב לציין שאני לא סומך על כלי זמר...** סיבה היא שאני שמתי לב שיקח לי כמה חודשים לגייס את הסכום שאני רוצה (3-4 חודשים) עד אז , נראה לי כדאי להשקיע 600-700 שקל בגיטרה שלי שתישמע טיפה טוב יותר ותיהיה "טיפה" נוחה יותר ושתשמע "טיפה" טוב יותר , בעיקר הקטע של האינטונציה (כיוונתי לבד על מיתרים חדשים אחרי חודש זה פשוט כבר לא אותו דבר...) והקטע של המפתחות שבין כל מתיחה למתיחה צריך לכוון מחדש... בדקתי עוד קצת בנוגע למפתחות , ואמרו לי שאפשר לחזק את המנגנון , אז פירקתי אחד אבל אני לא ידוע איך לפרק את ההמשך כי זה פשוט ברזל שמכווץ-מקופל ותופס את כל העסק ממש חזק...אז אם מישהו מתמצא בזה ויכול ורוצה לעזור , תודה
תודה רבה ..מצטער על החפריה...
הגיטרה : גיבסון! אפיפון (