סתם כי בא לי לספר לכם

NiKi†a

New member
כדי לספר לכם שלדעתי מיוז הרבה

יותר שולטים מרדיוהד ושאני לא מוצאת קשר בינהם. לא כדי שתתחילו לספר לנו דברים על רדיוהד, בסדר?
 

Dark Muse

New member
את יודעת לידע כללי...

שכולם פה מחקים אותך... עד היום לא ראיתי אף אחד שדומה לחיקוים האלה... וזה פשוט מפליא אותי... את עדין ילדה אז אני מניח שזה OK FOR NOW אבל בחיית, גם אני לא מעריץ של רדיוהד אבל אני לא יגיד שמיוז שולטים כי הם לא, הם אומנם נפלאים, כמו הרבה להקות אחרות. תשני את הגישה שלך או שתוורתי על הפורום כי הרבה ממעריצי מיוז לא סובלים כאלה גישות... רדיוהד הם חלק בלתי נפרד ממיוז (גם אם בצדק וגם אם לא) וסתימת פיות בקשר לזה הופך את הפורום הזה למיותר
 

Dark Muse

New member
מזל טוב והנה ציטוט...

"הלו פורום מיוז פה רדיוהד לא מעניינים אותי בגרוש" ...
 

NiKi†a

New member
אוקיי אוקיי נכנעתי.

מיוז כן קשורים לרדיוהד, עכשיו כולם שמחים. תדברו על מי שבא לכם, מה שאתם רוצים, לא מתערבת..חוץ מדברים שלא קשורים לפורום.
 

ramoni

New member
מי היה מאמין......

שירן הפסידה בויכוח.. מיקל אתה גאון
בתור אחד ששיכנע מישהי שמאתיו הוא חתיך, מגיע לו פידבק רציני... ואמרו קולה כבוד..
 

ramoni

New member
במילים אחרות

קריפ הוא כרטיס הביקור של רדיוהיד מותר כבר להפסיק לדבר עליהם....
 

Fish in the sea

New member
מזל טוב!!../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

הצלחת להיכנס לרשימת המועמדים לתואר 'ציטוט השנה': "קריפ הוא כרטיס הביקור של רדיוהיד". ניסיתי במשך כמה הודעות להיות רציני וענייני בפורום הזה, אבל זה פשוט בלתי אפשרי. אין לי משהו באופן אישי נגד אף אחד פה, אבל זה פשוט שערוריה הפורום הזה. פאשלה עצומה של תפוז. ושירנוש, כל הכבוד על היוזמה לפתוח ולנהל פורום נוסף, אבל את חייבת להבין שהמהות של פורום זה דיונים וויכוחים ואי אפשר לסיים כל אחד כזה ב"מיוז שולטים וזהו". בשביל זה לא צריך פורום. יאללה ביי.
 

ramoni

New member
הפורום הזה לא יסגר

את לא יכולה ישר להגיד שהפורום הזה חיב להסגר כי זה לא רלוונטי במלא המובן של המילה. ראשית הוא רק קם ושנית הוא משך אליו הרבה משתתפים ממה ששירן שיערה ולה מגיע מזל טוב(לקחתי את מה שאמת לי בתור מחמרה , תודה) כי יש לה יומולדת עוד 3 שבועות, וגם התנצלות כנה.. זה לא פשוט לנהל שתי פורומים.. אולי הפורום שאת מנהלת(אלטרנטיבה) נתון לויכוחים שאינם מופרכים מתגובות חותרות להערצה. ופעם משום מה שכתבתי מין ספויילר על מיוז(מה שעומד להיות) אתם כתבתם לי תגובות מעורבות חלק הסכימו, איתי וחלק אמרו שזה לא קשור לפורום משום "שהם להקת רוק", ולא שואבים את מלוא המוסיקה הזאת כדוגמת ביורק או מייק אורפילד . אף היו כאלה שאמרו שאני מפר זכויות יוצרים(ומשום מה הם צודקים). מוסר ההשכל הוא שאתם פורום שעומד הרבה זמן בשטח ומונה יותר חברים מהפורום הזה. ולכן אתם יותר מצליחים בזכות האובייקטיביות שבדברים שלכם. אתם פורום שחולש על נושא רחב מאוד שמאגד בתוכו המון להקות. ואילו אנחנו מדברים רק על להקה אחת ומפורסמת, ואין יותר מידי מה להציע חוץ מהפטפוטים הללו בנתיים. בהמשך כנראה נקים פינת חדשות, ובקורות נראה מה יהיה (תשאל את שירן אני לא מחליט כלום) אז לכל פורום צריך לתת זמן עד שהוא יתחיל לקבל טעם טוב של רצינות בלי כל ה"מיוז רולז" האלה. אז תן לשירן הזדמנות היא הוכיחה לא מכבר בפורופ סאם 41 נ.ב יש לי וידוי קטן מיוזית סאם 41 לא אהובים עלי במיוחד.... קודם שילמדו לנגן(שמעתי שהסולן+גיטאריסט והמתופף לא ממש קראו מהספר)
 

NiKi†a

New member
אין מילים.

זה ממש נכון ומדהים מה שכתבת, קבל את זה-
(תמונה אחת שווה 1000 מילים
) הפורום רק נפתח, אין טעם לסגור אותו, יש המון מעריצים ששמחים שהפורום נפתח, בהמשך יעלו עוד פינות וחדשות עליהם, זאת רק ההתחלה, אז בינתיים יש גרופיים של הלהקה (חצי כמוני) ואני מבינה שזה מעצבן, בסדר זה יעבור. חכה, זאת רק ההתחלה, כלום לא נסגר.
 

NiKi†a

New member
בערך במילים הללו-

'פאשלה עצומה של תפוז' 'בשביל זה לא צריך פורום' חבל
 
האם באמת צריך לקבוע מי יותר טוב?

והאם באמת אפשר? מיוז, אמנם מושפעים מרדיוהד, לקחו את הסגנון לכיוון אחר לחלוטין, שכנראה מדבר אליך יותר מאשר הכיוון של רדיוהד. לגיטימי לגמרי. יותר טובים? לא צריך לעשות את ההשוואה הזאת בכלל. קחי את מיוז ורדיוהד כשתי להקות נפרדות לחלוטין, אין טעם לעשות השוואות. אם ככה, את עדיין לא אוהבת את רדיוהד, לבריאות, אבל לעשות השוואות במהלך ההאזנה - מיותר. מה שכן, מיוז בהחלט נגנים טכניים הרבה יותר טובים.
 
למעלה