סתם יום של חול..

סתם יום של חול..

כואב לי הראש הגב נתפס לי יצאה לי פלולה באצבע השפתיים שלי יבשות יש לי דקירות בבטן כולי חתכים מהגילוח כססתי את הציפורן עד זוב דם ואיבדתי תחושה בלשון בקיצור שורף לי!!! תא``י (לא מתפרק, כן מתפרק, לא מתפרק, כן... זהו, נגמרו לי העלים)
 

אילה.

New member
אולי שורף בגלל החול?

וכשתגיע לעלה שמעניין אותי, תעשה לו פווו לכיוון שלי, טוב? אילה עושה לך פוווו בשורף
 

אילה.

New member
זה בדיוק מה שאני רוצה

בוא, בוא, תא``י... שים ראשי פה... קצת ימינה... כן, פה, איפה שרך. הנה... ככה נעים? רטוב מדי? רגע... ככה טוב? יופי... עוד? אולי ימשיך לשרוף, אבל לפחות תמות עם חיוך אילה 8-p עם הלשון בחוץ
 
ככה בקול לפני כולם?...

שששששששששש ב י פ נ י ם! לא בפנים. שחקנית שכותבת בשגיאים כדי שתביני
 
למעלה