סתם חומר למחשבה

מיאה49

New member
טייה המשיכי, זה ממש ממש יפה

ממתינה לעוד סיפורים על חתולים. הלוואי ותשרה עליך על הזמן המוזה. אולי זה ישחרר אצלי עוד סיפורים על הכלבים והחתולים שלי. חחחחחחחחחח מירה
 

sayv

New member
כנראה שכולם שומרים על פרופיל נמוך

כיוון הבלאגן שהפורומים עברו. גם וואלה דומם.
 

שריק 7

New member
היי סייב- גם אני מרגישה מחסור../images/Emo19.gif

בפורומים. האווירה היתה קשה. מעניין מתי נוכל ליהנות שוב מתכתובת נעימה וקולחת. ערב טוב- שרי
 

tiaa2

New member
אולי כי כולם עיפים???

סוף סוף אנחנו קצת תשישומיאלגים,ואחרי המרץ שזרם פה בימים האחרונים נהיה שקט שאחרי. אני מקווה שהשקט יביא מחשבות רעננות ביחוד לסוני, אולי נציע לו חתול לבן??? סוני אתה שומע???לא תבוא, הפורום מגדל פרווה והופך פורום תמיכה לבעלי חיות ...יהיה קשה לצאת מזה...נו????
 

מאיונת

New member
טיה, מאיה49בקר טוב.

אנחנו לא שותקים. רוצים עוד סיפורי חיות. זה מקל עלינו. תודה.
 

tiaa2

New member
מירה הכנסתי סיפור ותמונות לוואלה

ומאחר ואיני יודעת לעשות "קישור" את מוזמנת.... חשבת פעם על הקשר בין "מיאה" ל"מיאווו"???
 

סמדר8

New member
טיה, סיוון, אולי תרצו חתול נוסף??

הצלנו מהרחוב חתול יפהפה. אצלנו מגיל שבועיים - כיום בן חצי שנה. לבן, פרוותי, עיניים כחולות ו...חירש. מסתבר שזו בעייה גנטית מוכרת אצל אלו... איננו מצליחים לתקשר איתו, והוא או ישן - או "צד" לנו את הרגליים. המשחק שלו הוא רק נשיכות קטנות. ברור שילדיי אינם יכולים לשחק איתו. יש לנו גם כלב, שלא מאושר מהחברה... נמאס, הלא אי אפשר לקרוא לו או לגרש אותו... חירש כמו קיר... מצד שני, אין לנו לב למסור אותו לצער בעלי חיים... דרך אגב, הוא חכם ומתוחכם בצורה בלתי רגילה. מישהי מעוניינת לעשות מעשה טוב?
 

sayv

New member
גם לי וגם לטיה- 3 חתולים כבר../images/Emo54.gif

הייתי ממליצה על SOS, יש להם ימי אימוץ בשישי ושבת- אפשר להביא החתול ואולי מי מהמבקרים יתאהב ויקח אותו. כך לקחתי את תולו. אם אין "קונים", המשפחה ה"אומנת" משאירה החתול אצלה עד ליום אימוץ הבא. מנסיון אני יודעת שיש המון אנשים שרוצים לאמץ (היו די הרבה קופצים על תולו- למרות שבדר"כ מעדיפים גורים והוא היה אמנם בן 10 חודשים אך מגודל מאוד- ממש התעקשתי על זכותי בחתול- אחרי שהתיידדנו במשך שעתיים וחיכיתי לאוקי מהחבר, הגיע זוג שרצה לקחת לי אותו...) והרבה מגיעים לSOS. המשרדים לימי אימוץ ביום שישי ברמת אביב וביום שבת- רחוק יותר, איני זוכרת כבר. שווה להתקשר. אולי יש סניפים יותר קרובים אליך? לפני כחודשיים מצאתי חתלתול ספוג גשם ליד הבית, התייעצתי עם SOS כיוון שלא יכולתי להשאיר אותו עד יום האימוץ אצלי והם הפנו אותי למרפאה ווטרינרית בר"ג שמארחת בשבילם חיות עד ליום האימוץ. חוץ מזה- יש גם פורום חתולים של וואלה (היה לפחות, לא יודעת אם עדיין קיים. אולי גם בתפוז משהו דומה) וניתן להציע למסירה, עדיף בצירוף תמונה.
 

tiaa2

New member
|שבלסייב, אני רואה שבין לבין אימצת

שבלול....איך קוראים לו?
 

tiaa2

New member
|עז../images/Emo54.gifסמדר, תודה על ההצעה,אבל...

כמו שסייב כתבה יש לי 3 חתולים .למעשה הבית מתנהל כיום לפי הקצב וצרחים שלהם (ושל בני הידוע כ"האזרח")אני רק ה"פיליפינית"...החתול שאת מתארת נשמע חתול גזעי פרסי/אנגורה. ולקוי השמיעה מוכר לוטרינרים.ולמרות הליקוי חתולים אלו שורדים בעיקר בבתים חמים וטובים כי חתול באופיו הוא עצמאי הולך ובא לפי החשק. לא ממש לפי קריאה. את רגילה בודאי לכלב שנענה לקריאתך וכו´. אני יודעת שניתן ללמד חתול חרש ..אבל זה כמובן השקעה... אם את רוצה לקחת על עצמך אתגר.... ישנה חברת פורום נאמנה וותיקה בשם נורה, היא לא נכנסת הרבה ועסוקה בפיתוח אתר שנקרא"האתר למאותגרי פיברומיאלגיה"(הקישור-דרך הפורום בוואלה) לה יש חתולה כזו לבנה וחרשת. היא אפילו יוצאת קצת החוצה, כי החושים האחרים בריאים וקצת היא "שומעת" דרך הויברציות שהיא מרגישה מהרצפה. אולי תשאלי את נורה??? ויש כמובן את כל האתרים על חתולים... גם תוכלי להציע אותו וגם תוכלי להוועץ. אנא אל תמסרי אותו לצער בעלי חיים. יש שם הרבה צער, והסוף ידוע...אלא אם כן תתקשרי לאחד המוקדים של תנו לחיות לחיות ותידעי אותם על החתול, אולי הם ישדכו אותו למשפחה שמחפשת....זהו כרגע האזרח (15) מזהיר אותי בפני רגשותי "שאין מקום בבית לעוד אחד"...אמרתי לך...אין לי מילה פה....
 

סמדר8

New member
תודה על התגובות! ../images/Emo108.gif

חבל שאינכן מעוניינות... אין לנו כוונה למסור אותו לצער בעלי חיים, כי שם ירדימו אותו, קרוב לוודאי. גם איננו מתאמצים יתר על המידה למסרו - הוא כבר חלק מהפולקלור של הבית... קוריוזים משעשעים חדשות לבקרים... אנו גרים בבית פרטי עם חצר גדולה, והוא נמצא זמן רב בחוץ - מסתדר נפלא. לגבי חוכמתו - הוא יודע באיזו שעה תיפתח כל דלת בבית, ומחכה בצד המסויים הזה ע"מ להכנס... ואז הוא מיילל בקול רם ומוזר במיוחד... אבל באמת אין זה הפורום המתאים לסיפורי חתולים... סתם, התפרצתי לשיחתכן וחשבתי... אולי יתמזל מזלו... כל טוב!
 
למעלה