סתם חוזרת לעדכן
היי בנות יקרות, קצת נעלמתי, אבל אני קוראת הכל, פשוט הימים עוברים ועמוסים מאוד ולרוב אין לי הרבה לתרום חוץ מלהגיד שאני חושבת עליכן כל הזמן
כזכור אני חודשיים אחרי הניתוח (וואו איך הזמן עובר...), ומנסה להחזיר את החיים שלי קצת למסלול. בגדול אני מרגישה ממש בסדר, הוציאו לי את הסטנטים מהאורטר ועבר יחסית חלק (חוץ מאיזה יומיים של חום ומנוחה בבית, אבל זה כבר קטן עלי אחרי מה שעברתי
) עוד לא קיבלתי מחזור כי ישר נכנסתי לדיכוי עם גלולות עד שיגמרו הבירורים עם הכליות (צריכה לעשות עוד מיפוי כליות ו US לראות שהכל בסדר), ואז אולי סוף סוף אחזור לטיפולים אחרי חצי שנה הארוכה ביותר בחיי. לקיים יחסי מין מלאים עדיין קשה לי, אבל זה משתפר מפעם לפעם (מרגישה כמו בתולה שוב - האם אי פעם אחזור להנות מסקס כמו שצריך???) עכשיו מה שבעיקר מטריד אותי הן דווקא היציאות שיחסית סדירות (פעם ביום, אין עצירות), אבל יוצאות מאוד קשות וכואבות ולפעמים עם דימום. אני אופטימית כי במרפאה בתל השומר אמרו שעדיין מוקדם אחרי הניתוח להסיק מסקנות, ושהגוף עדיין מחלים, מה שנראה לי הגיוני... בכל מקרה התייעצתי עם התזונאית אנדו במרפאה, והיא נתנה לי תפריט שאמור לעזור (שאני פחות או יותר עומדת בו גם ככה), נראה לי שבדיאטת האנדו המחמירה אני לעולם לא אחזיק מעמד... וגם המליצה לי על אנזימי עיכול שיעזרו ביציאות ויקלו על הנפיחות. יש למישהי נסיון עם משהו כזה? בכל מקרה, רק רציתי להשמיע קול ולהגיד שלא נעלמתי לחלוטין
חג שמח ובריא לכולן
היי בנות יקרות, קצת נעלמתי, אבל אני קוראת הכל, פשוט הימים עוברים ועמוסים מאוד ולרוב אין לי הרבה לתרום חוץ מלהגיד שאני חושבת עליכן כל הזמן