סתם חוזרת לעדכן

דסי31

New member
סתם חוזרת לעדכן

היי בנות יקרות, קצת נעלמתי, אבל אני קוראת הכל, פשוט הימים עוברים ועמוסים מאוד ולרוב אין לי הרבה לתרום חוץ מלהגיד שאני חושבת עליכן כל הזמן
כזכור אני חודשיים אחרי הניתוח (וואו איך הזמן עובר...), ומנסה להחזיר את החיים שלי קצת למסלול. בגדול אני מרגישה ממש בסדר, הוציאו לי את הסטנטים מהאורטר ועבר יחסית חלק (חוץ מאיזה יומיים של חום ומנוחה בבית, אבל זה כבר קטן עלי אחרי מה שעברתי
) עוד לא קיבלתי מחזור כי ישר נכנסתי לדיכוי עם גלולות עד שיגמרו הבירורים עם הכליות (צריכה לעשות עוד מיפוי כליות ו US לראות שהכל בסדר), ואז אולי סוף סוף אחזור לטיפולים אחרי חצי שנה הארוכה ביותר בחיי. לקיים יחסי מין מלאים עדיין קשה לי, אבל זה משתפר מפעם לפעם (מרגישה כמו בתולה שוב - האם אי פעם אחזור להנות מסקס כמו שצריך???) עכשיו מה שבעיקר מטריד אותי הן דווקא היציאות שיחסית סדירות (פעם ביום, אין עצירות), אבל יוצאות מאוד קשות וכואבות ולפעמים עם דימום. אני אופטימית כי במרפאה בתל השומר אמרו שעדיין מוקדם אחרי הניתוח להסיק מסקנות, ושהגוף עדיין מחלים, מה שנראה לי הגיוני... בכל מקרה התייעצתי עם התזונאית אנדו במרפאה, והיא נתנה לי תפריט שאמור לעזור (שאני פחות או יותר עומדת בו גם ככה), נראה לי שבדיאטת האנדו המחמירה אני לעולם לא אחזיק מעמד... וגם המליצה לי על אנזימי עיכול שיעזרו ביציאות ויקלו על הנפיחות. יש למישהי נסיון עם משהו כזה? בכל מקרה, רק רציתי להשמיע קול ולהגיד שלא נעלמתי לחלוטין
חג שמח ובריא לכולן
 

זואילי

New member
הי דסי

לא מנוסה בתזונאית ואנזימי עיכול - אבל כל הטיפים שאי פעם היו כאן, או בכל פורום אחר, או כל גוגל - מה שעוזר לריכוך הצואה (טבעי או לא..) יכול להקל עלייך. כולל שתייה מרובה של מים. וכמובן תזונה לא עוצרת. רפואה שלמהההההההה!
 
היי דסי

יופי שאת אחרי ושהסטנט כבר בחוץ. תרגישי טוב ואם יש שאלות את יודעת איך להשיג אותי.
 

דסי31

New member
תודה מקסימות

אני כבר חרשתי את כל העצות ליציאות ״קלילות״ אבל כלום לא ממש עוזר לי לאורך זמן... נראה אם האנזימי עיכול האלה יעזרו, בינתיים זה בהחלט משפיע, מוריד מהנפיחות אבל קצת עושה כאבי בטן...
 
מצטערת

אין לי עצות טובות ליציאות קלילות מלבד להירגע וללא ללחוץ ולתת ליציאה את הזמן שלה.....זה מה שאני עושה... תרגישי טוב....
 

tuli39

New member
טוב נגד עצירות

אין לי מושג מה עברת (תודה לאל) המושגים שדברת עליהן הם סינית בשבילי, לשמחתי. אך בעניין עצירות, תכשיר שנקרא פגלקס- אבקה נגד עצירות. מנסיוני, היא הכי חזקה. והיא עוזרת. ניתן לקנות ללא מרשם. יחד עם זאת, במצבך, תוודאי שמותר לך לקחת אותה. וגם, שזיפים יבשים, להשרות במים רותחים, ולאכול את זה ולשתות את המים. בהצלחה ותרגישי טוב
 

דסי31

New member
פגלקס? נשמע כמו סופודקס בעעעעה

(סופודקס זה עוד דבר שבטח לא נתקלת בו לשמחתך, נוזל מעורר בחילה שמשתמשים בו לריקון המעיים לפני בדיקות או ניתוח. לי היה את הכבוד המפוקפק לעבור את זה פעמיים...) תודה על ההמלצה! אני לא מכירה את החומר הזה, אני אבדוק לגביו.
 

רונו2

New member
הי דסי- חשבתי עלייך הרבה...גם אני נעלמתי קצת

אני שמחה לשמוע שאת מחלימה...כן כן , הזמן עף "כשנהנים". עשי טובה, תטפלי בעצמך ותשמרי עלייך ותני גם גלוף שלך וגם לנפש את כל הזמן שהם צריכים כדי שתוכלי לחזור בכוחות מחודשים ולא "דמיוניים". לפעמים הסטופר =שעון המתקתק בראש מלחיץ אותנו בנוסף לסביבה ואז אנחנו מדמיינות שאנחנו בסדר...שכאולי אנחנו לא כ"כ ואז אם חס וחלילה קצת נחלשות אז מתבעסות או מפעילות מנגנון ביקורת עצמית נוקשה . זה ממש לא אומר שככה זה אצלך, לי זה קרה המון פעמים. מצד שני יש יתרון בלתת לגוף וגם לנפש להחלים עד הסוף כשמממש מרגישים כך ואז לצאת כמו לביאה חזקה החוצה ולכסח ולנגוס בעולם :)- מאחלת לך המשך החלמה מהירה ו....חיים קלים יותר בשירותים.
 

דסי31

New member
היי מקסימה

תודה, החיים בשירותים משתפרים
אני ממש יודעת על מה את מדברת, אחרי הניתוח היו לי כמה נפילות כשלא הרגשתי טוב, והיה מאוד קשה להרים את עצמי כי הלחץ להמשיך הלאה ולהרגיש טוב הוא גדול (בעיקר לחץ שלי על עצמי כמובן). בכל מקרה, החיים ממשיכים ולטובה או לרעה יש הרבה דברים שמעסיקים אותי עכשיו, אז לפעמים צריך גם לדעת מתי להתגבר על ההתבוססות ברחמים ולהרים את הראש... תודה על התגובה, ושוב מזל טוב!
 
למעלה