סתם זונה.

שימו לב

שכל הנשים הציעו למכירה דברים הקשורים בגופן (נשיקה, ריקוד צמוד, בילוי משותף וכיו"ב) ואילו כל הגברים הציעו דברים בעלי ערך "אובייקטיבי" (אירוח בתכנית, מכתב וכו'). איך אני מקשרת את זה עם תרבות עברית? אני מפחדת לענות על זה...
* אני יודעת ש"אובייקטיבי" אינה המילה המתאימה כאן אבל לא הצחלתי לחשוב עלמילה אחרת.
 
צודקת ../images/Emo45.gif

ובמקום "אובייקטיבי" הייתי משתמש בצירוף המסורבל-אך-מדויק "אינו קשור לגופם". ואני באמת סקרן לדעת ממי או ממה את מפחדת.
 

המוזרה

New member
השאלה היא

אם הידוענים הציעו את מה שיש להם "למכור" או שמא מארגני האירוע הציעו את זה.
 

מוגג

New member
כי אשה לא יודעת להגיד "לא"?

או כי היא אמרה אבל לא התכוונה?
 

המוזרה

New member
רק סמרטוט לא יודע להגיד "לא"

אבל זה שונה אם מציגים את זה כ"הנשים הציעו את גופן והגברים הציעו משהו שאינו גופם"
 

מוגג

New member
מה זה משנה מה היה או מה כתוב?

את תמיד תקראי את זה בצורה הנוחה לך. תכל'ס - יש נשים רבות שמנצלות את הניצול בהפוך על הפוך. אורלי וינרמן היא אחת כזאת. אבל גם כל דוגמנית שנכנסת במודע ובכוונה תחילה לתחום הדורש ממנה להיות יפה ולשתוק. הן נענות לדרישות הגבריות ל"שחק אותה זנזונת" ומתפלאות אחר כך על הדימוי הנוצר. נשים כאלה מזיקות הרבה יותר משיר זנוח. ועוד קוראים להן"מודל" ובאמת הן מהוות מודל חיקוי לנערות צעירות. ואי אפשר בשנת 2003 לתרץ "אבל גברים כותבים את הטקסטים וקובעים את הכללים". הנשים הללו מרוויחות היטב מהמשחק הזה.
 

אטיוד5

Active member
ואני קראתי כתבה אחרת ...

שבה דובר על כך שבמקרפ"ר ערכו מחקר שהמסקנה העיקרית שלו היא שתפקידי לחימה רבים אינם מתאימים לנשים. בפרט הוזכרו תפקידים קרביים בחילות השדה. נשים פשוט לא בנויות לעמוד למעמסה הפיזית הקשורה בתפקידים האלו. מדובר במשקל שהן אמורות לנשוא על גופן, בעצמות שבירות ועוד. כמובן, עדיין ישנם תפקידים קרביים אחרים שבהם ניתן לשבץ נשים.
 
למעלה