zion bouchris
New member
סתם בשביל לדעת
איך זה כשאני מתקין תוכנות במחיצה לא של הוידוס ונגיד פירמטי את המחיצה של הווינדוס אז התוכנות ממשיכות לעבוד הרי כל תוכנה מתקינה כל מיני ערכים ברגיסטי לא?
איך זה כשאני מתקין תוכנות במחיצה לא של הוידוס ונגיד פירמטי את המחיצה של הווינדוס אז התוכנות ממשיכות לעבוד הרי כל תוכנה מתקינה כל מיני ערכים ברגיסטי לא?