סתם בשביל לדעת

zion bouchris

New member
סתם בשביל לדעת

איך זה כשאני מתקין תוכנות במחיצה לא של הוידוס ונגיד פירמטי את המחיצה של הווינדוס אז התוכנות ממשיכות לעבוד הרי כל תוכנה מתקינה כל מיני ערכים ברגיסטי לא?
 

IBZ

New member
--->

לא כל התוכנות מתקינות ערכים ברגיסטרי, אלו שכן מתקינות לא יעבדו.
 
למעלה