סתם בא לי לדעת...

FreakStyler

New member
סתם בא לי לדעת...

יש כאלה שהתחילו לנהוג לפני שהם עשו ביטוח? או שעדיין לא עשו ונוהגים?
 

miss_t

New member
אמממממ

אני נהגתי ביום שישי בערב עם ביטוח ואז חברת הביטוח התקשרה למחרת ושאלה אם אנחנו רוצים את זה מיום שישי או משבת- אז אמרנו משבת זה נחשב לנהוג בלי ביטוח?
 

Superdror

New member
תלוי אם מדובר בביטוח חובה או מקיף

או צד ג. במידה ומדובר בביטוח צד ג'/מקיף הרי שאם היית עושה תאונה - הנזק הוא כספי בלבד. במידה ומדובר בנסיעה ללא ביטוח חובה - באם היית נעצרת לביקורת או עושה תאונה - זה היה עולה לך ביוקר.
 
אוקיי..

שנייה אחרי זה,, קראתי עוד תגובות.. אז השאלה הבאה שלי היא: לעשות גם חובה וגם מקיף?.. זה בכלל לא האוטו שלי.. זה של ההורים שלי.. ואין לעצמם אפילו ביטוח לאוטו הזה.. כי הוא לא שווה את הביטוח..
 

Superdror

New member
כל אוטו במדינת ישראל

מחויב בביטוח חובה. ביטוח צד ג'/מקיף זה כבר עניין של שיקולים כספיים ושווי הרכב. על שאלותיך כבר עניתי במאמר סוגי הביטוח, עיין במאמר זה- במידה ויהיו לך שאלות נוספות, חזור ושאל אותן.
 

Superdror

New member
צריך להיות בן אדם מאוד אמיץ

בשביל לנהוג בלי ביטוח. כשאתה נוסע ברכב ללא ביטוח חובה - אתה בעצם נוסע בלי ביטוח על הנוסעים ברכבך והולכי הרגל או כל אדם בו אתה יכול לפגוע. זאת אומרת שאם חס וחלילה תעשה תאונה עם רכבך בזמן שאין לך ביטוח חובה - אתה תצטרך לשאת בכל עלויות הטיפול הרפואי של היושבים ברכבך/ הולכי הרגל / כל אדם אחר שתפגע בו וכידוע לך או לא ידוע לך, זה יכול להגיע למאות אלפי שקלים. אינני יודע במדויק מהו העונש שתקבל במידה ותתפס נוהג ברכב ללא ביטוח חובה אם כי לא הייתי מציע לך לנסות זאת. כשאתה נוסע ברכב ללא ביטוח מקיף/צד ג' זו בעיה שלך, במידה ותעשה תאונה ותגרום נזק לרכבך או לרכב אחר - אתה תצטרך לשלם את הנזקים שגרמת. כלומר, במידה ותתנגש באיזו מרצדס מפוארת ותשבור פנס + טמבון - תצטרך להפרד מבערך 15000 שקל.
 

Superdror

New member
באם מדובר בנסיעה ללא ביטוח

מקיף/צד ג - צריך להיות רק אמיץ, לא אדיוט. אם יש לך 30 מליון דולר בבנק, לא נראה לי שאתה תפחד כל כך לנסוע בלי ביטוח מקיף או צד ג' שהרי את הנזק שתגרום לרכבך או לרכב אחר או לכל דבר אחר - לא תהיה לך בעיה לשלם.
 
למעלה