סתם אילתורים

eran377

New member
אחי תשמע

זה אילתור חסר הגיון מלא זיופים, מצטער... דווקא יש לך פיל וסאונד נחמדים אז חבל..
 

erez801

New member
למרות הזיופים פה ושם

יש משהו מעניין בלקחת שיר שקט שמבוסס על פסנתר ולהכניס לו אילתורים רוויי דיסטורשן . למרות הזיופים ודווקא בגלל "החוסר היגיון" שציין קודמי אני חושב שיש כאן משהו מעניין.
 

Virons

New member
תיתן לגיטרה לנשום

אתה מנסה לעשות שרד על השיר או משו כזה על שיר יחסית איתי..וגם האילתור שלך מלא בזיופים והשיר עמוס מדי
 
תשתדל לשמור על הסולם או לפחות קרוב.

יש לי הרגשה שהברזת (כמוני) משיעורי תאוריה נכון?
 
אפשר להשאר תקוע על סולם אחד

אבל מה כיף בזה? לא למדתי מוסיקה ותאוריה במוסד כלשהו, אני לומד לבד.
 

yotamn9

New member
אבל צריך לדעת איך לצאת מהסולם ואיך לעבור סולם

לא סתם יוצאים ממנו ומנגנים מה שיוצא.
 

yotamn9

New member
אוקיי...

יש לך מלא זיופים. תנסה ללמוד את הסולם, ורק אז לאלתר עליו. נשמע שיש לך טכניקה טובה מאוד, סאונד מצויין ואחלה פיל. עם עבודה נכונה אתה יכול להפוך את זה למשהו מעולה.
 

yoni162

New member
יש קטעים ממש נחמדים

אבל הזיופים גורמים לזה להשמע חובבני לגמרי.
 
למעלה