יש משהו מעניין בלקחת שיר שקט שמבוסס על פסנתר ולהכניס לו אילתורים רוויי דיסטורשן . למרות הזיופים ודווקא בגלל "החוסר היגיון" שציין קודמי אני חושב שיש כאן משהו מעניין.
יש לך מלא זיופים. תנסה ללמוד את הסולם, ורק אז לאלתר עליו. נשמע שיש לך טכניקה טובה מאוד, סאונד מצויין ואחלה פיל. עם עבודה נכונה אתה יכול להפוך את זה למשהו מעולה.