סשן סוכווווות?

Pixel Prod

New member
יצחק בוא סשן לילה בבוקר זה לא כזה שווה

יש פחות זמן והרבה יותר חם..
 

yizbs

New member
אם אתה רוצה אני ותירם הולכים מחר גלית ואז

הפארק בפתח תקווה, כאילו בבוקר גלית עד שיהיה משעמם או מפוצץ ואז נלך לפתח תקווה יש שם אחלה פארק
 
למעלה