סשן סוכווווות? מישהו בא לסשן לילה סוכות??
P Pixel Prod New member 20/9/10 #4 יצחק בוא סשן לילה בבוקר זה לא כזה שווה יש פחות זמן והרבה יותר חם..
Y yizbs New member 20/9/10 #5 אם אתה רוצה אני ותירם הולכים מחר גלית ואז הפארק בפתח תקווה, כאילו בבוקר גלית עד שיהיה משעמם או מפוצץ ואז נלך לפתח תקווה יש שם אחלה פארק
אם אתה רוצה אני ותירם הולכים מחר גלית ואז הפארק בפתח תקווה, כאילו בבוקר גלית עד שיהיה משעמם או מפוצץ ואז נלך לפתח תקווה יש שם אחלה פארק