סרטונים שהיוטיוב ממליץ עליהם.

SupermanZW

Well-known member
הוכחת שאינך מכיר היטב את התנ"ך

ההוראה להשמיד את העמלקים כולל נשים זקנים וטף הייתה של שמואל הנביא לשאול המלך. משה כבר לא היה בין החיים ולא יכול היה לתת שום הוראות.
 

SupermanZW

Well-known member
עכשיו הסיפור אפילו פחות הגיוני

כתבת שלא ידעת על הסכם ההסגרה בין פינלנד לברית המועצות והפינים הטובים העבירו אותך לשבדיה כדי שלא תוסגר לברית המועצות בה סבלת מאנטישמיות וניסו לחסל אותך. עד כאן הגיוני. בשבדיה לטענתך לא סבלת מאנטישמיות, לא שנאו אותך ולא הפלו אותך לרעה, מדוע אם כן ברחת משבדיה?

את ישראל התחלת לטענתך לשנוא אחרי שקראת סדרת כתבות במקומוני עיתון הארץ וזה לטענתך קרה רק במהלך גלי העליה הגדולים, דהיינו בשנות ה90 המוקדמות. ב1991 היית לטענתך בן 53, אז כבר היו הכתבות. אני יכול להבין שבגיל 53 קשה מאוד להגר, אבל לגיל 65 הגעת על פי טענתך בשנת 2003 ואז זה היה גיל הפרישה לגברים. כתבת שהחזקת בנוסף לאזרחות הסובייטית גם אזרחות פולנית ובזכותה הצלחת להגר לישראל ב1957, מדוע אם כן לא ניצלת את אזרחותך הפולנית כדי לחזור לשבדיה (שבדיוק כמו פולין חברה באיחוד האירופי) ב2003? הרי ב2003 כבר שנאת את ישראל ואת היהודים בדיוק כפי שאתה שונא אותם כעת. היית יכול להעביר את כספי הפנסיה שלך מישראל לשבדיה ולחיות בשבדיה ברווחה ולהמנע מלהיות במדינה שאתה שונא עם אנשים שאתה שונא.

אתה לא תוכל לשים לשום דבר קץ בגלל הגישה שלך, אף אחד לא ישתף איתך פעולה מכיוון שברגע שאתה מפנה האשמות כלפי אחר האחר מפתח אנטגוניזם כלפיך ולכן יעדיף להילחם בך ולא לשתף איתך פעולה, לכן כל מאמציך הם מאמצי סרק. האם לא למדת שום דבר מנסיונך הרב ממרום גילך?

אחרי שטענת שהיגרת לישראל צעיר וטיפש, מה התירוץ שלך לכך שלא חזרת לשבדיה זקן וחכם? אולי גם בתור זקן אתה טיפש?
 

אנטוליו

New member
מי לא טיפש בסופו של דבר?

אתה כל הזמן מזכיר לי שאני כביכול שונא את המדינה ולא כך הדבר. אני לא מחבב את דתה, היהדות, והכל התחיל מהיחס הגזעני והמתנשא של הרבנים כלפי יוצאי ברה"מ. אני לא מבין איך הם שותקים, איך הם בולעים את העלבונות בשקט? למנוע נישואים מאזרחים ישרים - איפה נשמע דבר כזה? הנה, תראה איך התקוממו לאחרונה הומואים במדינה ברגע שמנעו מהם אימוץ ילדים - יצאו לרחובות והתעמתו עם המשטרה! מה, אנחנו מצורעים?
 

beatman

Member
כל הכבוד על התחקיר


 

RubberSoul92

New member
החוק של 3 הדורות, חוק השבות הגיוני

הוא מבוסס על מה שהתרחש בשואה. אם היטלר היה משמיד יהודים 4 דורות אחורה, היו 4 דורות.
&nbsp
איך בדיוק אתה מנסה לעזור לכל היהודים באשר הם? בגרמניה רדפו יהודים מתבוללים,לכן לא מובן לי למה אתה משוכנע שכל היהודים נרדפו בגלל דתם. בנוסף, ההשתייכות שלך לעם היהודי לא גורמת לי לא לחשוב שאתה אנטישמי. רוב האנטישמים המסוכנים ביותר היו דווקא יהודים מומרים או חצאי יהודים.
 

beatman

Member
גם יהודי שלם יכול להיות אוטואנטישמי

תופעה שהיתה קיימת משחר ההיסטוריה
 

אנטוליו

New member
בקשר לזה קבל ממני את ציטוט מאת ניצשה:

Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche
 

lEchoesl

New member
למגזר הכי דפוק?!?!?!?!?! מה??? חוץ מזה קשה להתכחש שהיהודים

היו העם הכי נרדף בהיסטוריה. השואה המכוונת כלפינו לא הייתה מקרית ואף עם לא עבר שואה במימדים כאלה ובשיטתיות כזאת, מה שאומר שאתה מדבר שטויות.
 

ivgy1980

New member
ז'ירינובסקי דובר אמת - הוא אינו שייך לעם היהודי

אמא גויה - לכן הוא גוי. מי שאביו יהודי - יכול להתגייר כהלכה כמו כל גר אחר.
 
למעלה