סרטונים מהופעה

jonathan500

New member
סרטונים מהופעה

יש לנו הרכב של הקיבוץ אני מעלה שני סרטונים אשמח לביקורת
 

Caraya

New member
הקלנועיות ../images/Emo6.gif כה קיבוצניקי

שמעתי את "באנו חושך לגרש" הביצוע נחמד מאוד, הייתה חסרה לי טיפה יותר אנרגיה, זה לחן עם המון פוטנציאל ונראה לי שבבתים הוא טיפה התפספס. הגיטריסט טיפה זייף בבנדים אבל זה ממש בקטנה. כל הכבוד לכם, ממש נהניתי.
 

jonathan500

New member
תודה רבה

אני ממליץ לך לשמוע את השני שם הסאונד הרבה יותר טוב
 

jonathan500

New member
../images/Emo208.gif

אני אשמח לעוד תגובות אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת
 

NadSR5

New member
מצחיק פעם הייתה לי להקה

שגרתי בקיבוץ, שקראנו לה 5 זקנות על קלנועית, זה היה מלפני כמה וכמה שנים טובות.
 
למעלה