סרטונים מהופעה יש לנו הרכב של הקיבוץ אני מעלה שני סרטונים אשמח לביקורת
J jonathan500 New member 27/6/07 #1 סרטונים מהופעה יש לנו הרכב של הקיבוץ אני מעלה שני סרטונים אשמח לביקורת
C Caraya New member 28/6/07 #2 הקלנועיות ../images/Emo6.gif כה קיבוצניקי שמעתי את "באנו חושך לגרש" הביצוע נחמד מאוד, הייתה חסרה לי טיפה יותר אנרגיה, זה לחן עם המון פוטנציאל ונראה לי שבבתים הוא טיפה התפספס. הגיטריסט טיפה זייף בבנדים אבל זה ממש בקטנה. כל הכבוד לכם, ממש נהניתי.
הקלנועיות ../images/Emo6.gif כה קיבוצניקי שמעתי את "באנו חושך לגרש" הביצוע נחמד מאוד, הייתה חסרה לי טיפה יותר אנרגיה, זה לחן עם המון פוטנציאל ונראה לי שבבתים הוא טיפה התפספס. הגיטריסט טיפה זייף בבנדים אבל זה ממש בקטנה. כל הכבוד לכם, ממש נהניתי.
N NadSR5 New member 29/6/07 #5 מצחיק פעם הייתה לי להקה שגרתי בקיבוץ, שקראנו לה 5 זקנות על קלנועית, זה היה מלפני כמה וכמה שנים טובות.
מצחיק פעם הייתה לי להקה שגרתי בקיבוץ, שקראנו לה 5 זקנות על קלנועית, זה היה מלפני כמה וכמה שנים טובות.