סרטון חדש בskateboard.co.il

master pedo 666

New member
שים קישור יא הומו עצלן..!

חחחחחחח סתם מיכאלוהים גבירותיי ורבותיי מה מעשייך בפינה שכוחת אל שכזו...?
 

itairom

New member
../images/Emo12.gif

הולי פאקין שיט הנולי בסוף כל כך עצבני, וגם הפרונטייל בלאדג' של הדבל, לא יאומן
 

P Rod

New member
אחי אם אתה לא יודע

צד שני יש תהום של איזה 5 מטר אם אתה נופל אתה שובר את שתי הרגליים סרטון מטורףףףףףףףף לדעתי אחד היותר טובים שהיו בארץ אם לא ההכי טוב... הנולי פליפ מהקארב הצר לבאנק היה מטורף.וגם הנולי קרוק בירושלים סרטון בן של זונה! ומייק ג'ונס מה השיר בקטע?
 

The candle

New member
יפתח יא שלילי

זה בחיים לא 5 מטר אז למה אתה סתם שלילי? סתם בונא סירטון אחד הטובים יענו באמת אבל
 

P Rod

New member
תיודע בשביל ההגזמה למה אם הייתי אומר 3

זה לא היה עושה רושם יש הבנה?
 
כפיר

אולי אני הומו אבל לא עצלן!!!!! חחח סתם סתם אני לא הומו באמת שלא! השיר: kansas city shuffle j ralph
 

Javner

New member
אתם

לא מבינים איזה ארוך זה ה-3 רווח 3 בהתחלה שהוא עושה מהם סוויץ,זה באשדוד דרך אגב.. אחחח איזה איכות המצלמה של מיכאל פשוט תענוג ונגלר פשוט אין מילים...
 
זאת לא המצלמה שלי

זה הכל צילומים מהמצלמה של נגלר האמת ערכתי את הקטע הזה לפני כמעט חצי שנה
 

b0redavid

New member
נגלר שחטן!

איזה סרטון מושלם - כבוד והרבה! וואלה לפני חצי שנה ככה, אני זוכר שהייתי בנולי מה 10.. נורא קשה לנחות על המרצפות האלו, הוא נתקע כמה פעמים. אבל אין, לא מוותר, מרביע סוסים!
 

dor jjj

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

1:0..........המורה...............1:0...........................
 
למעלה