סרטון -גוז'ה רואיז בנו של דון מיגל רואיז מדבר

תודה!

קצת הופתעתי. דמיינתי אותו מדבר אחרת, לפני ששמעתי אותו
 
למה הופתעת?

למה ציפית? הוא בסך הכל "הבן של"... טרמפיסט, במובן מסויים. אגב השם הפרטי שלו זה חוסה ולא "גוז'ה".
 
נכון... ../images/Emo13.gif

דמיינתי אותו באופן מסוים - שלוו, רגוע, ומתנהל בצורה ספציפית שרואה בתוכי בדמיוני. נחמד לראות את הדמיונות האלו
 
על פי מה דמיינת?

איזה נתונים/הנחות היוו את הבסיס לדמיונות שלך? הדמיונות זה מה שראית כל הזמן, לא הייתי קורא לזה "נחמד".... יותר נחמד זה להבין שכל הדמיונות האלו לא קשורים לכלום, שחייבים להכניס את הלא ידוע לתוך מפת המציאות שלך על מנת שהמפה תהיה קצת יותר מדוייקת. נחמד לא לשכוח שהמפה זאת מפה ולא השטח עצמו. נחמד לא להתאהב במפות.
 
נתונים/הנחות

זה היה מעין דמיון שהוא למד אצל דון מיגל רואיס, ואם הוא הבן שלו, והוא עבר הכשרה מסוימת, הוא בטח נראה מאד רגוע ומדבר רגוע.
 
אני מניח שהוא למד אצל דון מיגל

זה לא הופך אותו ל"דון מיגל" זה שהוא הבן של, אצלך זה נשמע כאילו שזה מקנה לו נקודות זכות... משום מה אצלי זה ההיפך. קיימת גם האפשרות שהוא אדם מאוד רגוע... בלי שום קשר לאיך הוא מדבר ואיך את שופטת אותו. אני מניח שגם אותי את שופטת כ"לא רגוע".... ואני מניח שאת יודעת שאני לא מסכים לשיפוט שלך.
 
כן, ברור.

מסכימה עם כל מה שכתבת
חוץ מדבר אחד - אין לי שיפוט עליך שאתה לא רגוע. זאת אומרת, אני לא שופטת אותך כרגוע, או כלא רגוע.
 
הבהרה

מסכימה עם: אני מניח שהוא למד אצל דון מיגל. זה לא הופך אותו ל"דון מיגל" קיימת גם האפשרות שהוא אדם מאוד רגוע... בלי שום קשר לאיך הוא מדבר ואיך את שופטת אותו.
 
כשאין התאמה בין

המציאות לבין הדעות שלך רצוי להחליף את הדעות שלך.... כי את המציאות אי אפשר לשנות.
 

אשכר

New member
וכשיש התאמה בין

המציאות לבין הדעות שלך, רצוי לבחון את הדעות שלך, וגם את מה שאת קוראת לו "המציאות". אולי גם הדעות שלך וגם התרגום שלך של תפיסת המציאות מסונכרנים "במקרה", אבל עדיין המציאות היא אחרת.
 
ענית לי או למיכל?

אם יש התאמה בין המציאות להין הדעות שלי.... זה מאפשר לי לתקפד יותר טוב, בתנאי (כמובן) שאני לא שוכח שאת המציאות אי אפשר לתפוס במלואה.
 
OK... אני הייתי משרשר להודעה שלה

אבל זה בסדר, אתה צודק ואני טועה אני סולח לך הכל בסדר חברה? נו,... באמת.... צחוקים בצד.........................................
 

מאי12345

New member
לגבי התכתובת בין זיטנר להררי

התעורר בי מתח כשראיתי את ההודעות ביניהם. התגובה של עמנואל הייתה מעט תוקפנית, לא מקבלת, שופטת ומבקרת (פידבק שלילי). הררי קיבלה את הביקורת שוב ושוב, ובשלב מסוים גם נשמעה מתנצלת...בלי סיבה, לטעמי.
 
למה את במתח?

למה את חושבת שתקפתי? מה אני אמור לקבל? פידבק הוא פידבק.... שלישי או חיובי רק בעיניי המתבונן והשופט את הפידבק... קראתי שוב את השישור ולא מצילח לראות איפה את חושבת שמיכל "התנצלה"... שיהיה לך יום שמח!
 
למעלה