מתוקה שלי אני יודעת שלא תכנסי לפה כמה ימים אבל אני מאמינה שהחבר ה"מסור" שלך יקריא לך את האיחולים של כולם מזל טוב כבר מסרתי לך אישי וגם באי סי ! המון המון מ*ז*ל - ט*ו*ב
מקווה שתרגישי טוב ותתחזקי מהר ותפסיקי לעשות לנו בעיות ולהלחיץ אותנו אוהבת המון
המון המון המון המון המון מזל טוב חומד!!!!!!!!!!! מצטרפת לכל אחד מהאיחולים של טיי... וחבר של סרטנית, מלך הקיטש!!!!!!!!! אם אתה באמת דואג להקריא לה את ההודעות האלה, וחסר לך שלא... אז תצרף כמה
הרבה הרבה הרבה מאווד מזל טוב...........עד 120.... אושר ועושר לך ולחצי השני שלך איטלקיש.... שיהיה רק טוב בחיים ותהנו מכול רגע... נ.ב מצורף ליצן ליום הולדת....