סרטה שילי

סרטה שילי ../images/Emo23.gif

שיהיה לך המון של המון המון המון מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב אוהבת אותך המון המון והופ הופ טרללה גדלת לך בשנה נה נה נה שיהיה לך הרבה הצלחה ב-ה-כ-ל!!!! מתה עליך בובע מלכתוש
 
סרטנית!!!

אין לי מושג אם תיכנסי לפה בכלל, אבל, יש לי חוב!! לא אמרתי לך מזל טוב יום חמישי, אז אני אומר לך עכשיו!!! מזל טוב!!! אה, ו.. תהיי בריאה!!!!
 

tiger rrr

New member
לסרניתו´ש.. ../images/Emo23.gif ../images/Emo23.gif

מתוקה שלי אני יודעת שלא תכנסי לפה כמה ימים אבל אני מאמינה שהחבר ה"מסור" שלך יקריא לך את האיחולים של כולם מזל טוב כבר מסרתי לך אישי וגם באי סי ! המון המון מ*ז*ל - ט*ו*ב
מקווה שתרגישי טוב ותתחזקי מהר ותפסיקי לעשות לנו בעיות ולהלחיץ אותנו אוהבת המון
אושר
 

candybox

New member
סרטה...

המון המון המון המון המון מזל טוב חומד!!!!!!!!!!! מצטרפת לכל אחד מהאיחולים של טיי... וחבר של סרטנית, מלך הקיטש!!!!!!!!! אם אתה באמת דואג להקריא לה את ההודעות האלה, וחסר לך שלא... אז תצרף כמה
אהממממ... ואולי גם כמה כאלה
 

על ה@ש

New member
סרטיקה...........

הרבה הרבה הרבה מאווד מזל טוב...........עד 120.... אושר ועושר לך ולחצי השני שלך איטלקיש.... שיהיה רק טוב בחיים ותהנו מכול רגע... נ.ב מצורף ליצן ליום הולדת....
 

הדסו^ש

New member
סרטניההההה ../images/Emo41.gif ../images/Emo20.gif

מזלללללללל טוב!!! איזו גדולה.... עד 120, ילדה... עושר, אושר וכושר...
 
מזל טוב סרטנית !!!!!!! ../images/Emo6.gif

סרטנית !!!!! המון המון המון המון המון המון המון מ-ז-ל-----ט-ו-ב !!! מאחל לך המון בריאות ואושר !!!! ושכל משאלותייך וחלומותייך יתגשמו !!! שולח לך
ו-
גדול (אלירן תאכל ת´לב מקנאה
) שייק´ה
 
למעלה