קשה! הסברים-כנס... ה-מ-ל-צ-ה!!!
סראגוסה חייבת את הנקודות במאבק על ההישארות בליגה, והיא ללא שני הבלמים הפותחים שלה כי שבוע שעבר שניהם קיבלו כרטיס אדום! לסביליה יש עוד סיכוי לגביע אופ"א, וגם יש לה את שני החלוצים הטובים בליגה- בפיסטפה ודריו סילבה! בעצם זהו משחק מצויין לניצחון חוץ (אפשר לגבות בתיקו)! תיקו-30% ניצחון-69% הפסד-1%