אינטר סקר כדורגל
העונה נפתחה...למרות שאני לא אוהב של אף קבוצה ולא כל כך בתחום אבל הרבה חברים ביקשו מימני סקס על הקבוצות
אז מי לדעתכם תיקח את האליפות השנה????? הצהובים מת"א או האדומים מת"א או הירוקים מחיפה או הצהבים מי´ם או בכלל מכבי נתניה (זכרונות ילדות) אז כל אחד יומר את דעתו כי אני לא יודע מה יהיה אבל אם היתם שואלים מי יקח את אליפות המדינה בכדורסל אז היתה לי תשובה בשבילכם