סקר

לא עושה הבדלים בין סוגי הכאבים

לא משנה לי מאיזה סוג הכאב: מיחוש או חזק במיוחד אצלי שכל מיחוש מתפתח בהמשך לכאב חזק, לוקחת וזהו. אם אתן רוצות לדעת מי כאן הנרקומנית אז שימו לב מה יש אצלי בארון: אופטלגין, חומצה פולית, slow-fe שזה ברזל, אומפרדקס וצנטרום ובארון שמתחת לכיור באמבטיה יש: אסטרופם ואנדומטרין. מישהי כאן דיברה על נרקומנית
 
שכחתי לציין שאני לוקחת שניים מכל דבר

ברוררררר!!!! חוץ מארקוקסיה, משככי כאבים באים אצלי בזוגות...
 
למעלה